توزیع  سه هزار بسته معیشتی استان سمنان از شاهرود آغاز شد

شاهرود - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه شاهرود گفت: توزیع سه هزار بسته کمک‌معیشتی بین نیازمندان استان سمنان به همت خیران، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری، به صورت متمرکز از شاهرود آغاز شد.

سرهنگ عبدالله یونسیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارزش هر بسته کمک معیشتی ۱۰ میلیون ریال است که طی دهه مقاومت در مناطق کم‌برخوردار بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۵۰ سری جهیزیه نیز توسط خیران و گروه‌های جهادی آماده توزیع بین زوج‌های جوان نیازمند است، ابراز کرد: ارزش هر سری جهیزیه که از کالاهای ایرانی تهیه شده، ۳۵۰ میلیون ریال است.

توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی استان سمنان از شاهرود آغاز شد

سرهنگ یونسیان از آزادی ۶ زندانی به کمک بسیج حقوقدانان، خیران، ستاد دیه در استان سمنان خبر داد و گفت: برای آزادی این زندانیان یک میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال پرداخت شد.

طرح «نذر شادی» برای تهیه سیسمونی نوزادان خانواده‌های نیازمند

وی از اجرای طرح پویش «نذر شادی» به مناسبت میلاد حضرت فاطمه‌(س) در سطح استان سمنان خبر داد و گفت: اجرای این پویش در راستای تهیه سیسمونی نوزادان برای خانواده‌های نیازمند به مدت یک هفته ادامه دارد.

وی از تهیه و توزیع ۳۰ هزار پرس غذای گرم با عنوان «اطعام فاطمی» در استان سمنان خبر داد و افزود: چهار باب منزل مسکونی عالِم و سه باب برای خانواده‌های نیازمند ساخته و تحویل داده شد.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه یک طرح آبرسانی در منطقه کالپوش میامی اجرا شد، اظهار کرد: ۲ جاده روستایی در شهرستان میامی مرمت و بازسازی شد.

به گزارش ایرنا، ۱۰ تا ۱۹ دی‌ماه به نام «دهه مقاومت» نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha