حادثه تروریستی کرمان نشانه ترس از فراگیری مکتب حاج قاسم است

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: مکتب حاج قاسم فراگیر شده و حادثه تروریستی کرمان نشانه ترس دشمن از فراگیری این مکتب است.

به گزارش ایرنا جواد قناعت روز جمعه در حاشیه راهپیمایی مردمی محکومیت جنایت تروریستی کرمان که پس از نماز جمعه بیرجند برگزار شد، در جمع خبرنگاران افزود: حاج قاسم بود که نیروی مقاومت را شکل داد و داعش را تقریبا نابود کرد، اکنون هم سبک، روش و منش شهید سلیمانی تبدیل به مکتب شده است.

وی با اشاره به ترس آمریکا و رژیم صهیونیستی از سردار سلیمانی گفت: مکتب حاج قاسم فراگیر شده و نیروهای مقاومت در لبنان، سوریه، عراق، یمن و نقاط مختلف جهان شکل گرفته، به همین دلیل دست به این اقدام جنایتکارانه در کرمان زدند.

استاندار خراسان جنوبی با محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان و زائران مزار شهید سلیمانی شد، ادامه داد: این جنایت‌ هیچ ارزش نظامی و سیاسی ندارد و حرکت زبون، خوار و پست است.

وی گفت: هر زمان دشمن در داخل دست به اقدامات تروریستی و کشتار مردم می‌زند به این معناست که در میدان نبرد شاهد پیروزی‌های جبهه مقاومت هستیم.

قناعت افزود: این حرکت‌ها دوران دفاع مقدس را تداعی می‌کند که هر وقت رزمندگان ایران اسلامی عملیات بزرگی انجام داده یا موفقیت‌های بزرگی رقم می‌زدند، صدام شهرها را بمباران و منافقان هم مردم را ترور می‌کردند.

وی با اشاره به اعلام انزجار ملت ایران از مستکبران و دست نشانده‌های آنها تصریح کرد: آمران و عاملان این جنایت باید منتظر انتقام فرزندان ملت و نیروهای مسلح ما باشند.

راهپیمایی مردمی محکومیت جنایت تروریستی کرمان امروز همزمان با سراسر کشور در بیرجند و سایر شهرهای استان خراسان جنوبی برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha