ماهیت دشمن در حادثه تروریستی کرمان آشکار شد

بیرجند - ایرنا - یکی از فرماندهان دفاع مقدس گفت: کینه دشمن در شهادت هموطنانمان در حادثه تروریستی زیارتگاه شهید سلیمانی بیش از پیش بروز و ظهور پیدا کرده است اما هرچه دشمن فشار می‌آورد ملت ما قوی‌تر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار غلامرضا احمدی پنجشنبه شب در مراسم محوری چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، سومین سالگرد رحلت آیت‌الله مصباح یزدی و محکومیت حادثه تروریستی کرمان که در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد، افزود: یکی از دلایل و انگیزه‌های دشمن از اینگونه جنایت‌ها به خیال خام شان کمرنگ کردن حضور و تجمعات مردمی است.

وی با اشاره به بیان رهبر معظم انقلاب که شهید سلیمانی را شاگرد مکتب امام راحل خواندند گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی با شهادت خود برای ملت ایران عزت خلق کرد.

فرمانده پیشین سپاه استان‌های خراسان و قم با اشاره به سالگرد شهادت سردار مقاومت و رحلت آیت‌الله مصباح یزدی تصریح کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص این دو شخصیت، به تعبیر بنده اگر علامه مصباح‌ها در جامعه تقویت شوند قاسم سلیمانی‌ها خلق می‌شوند.

وی به سخنان رهبر فرزانه انقلاب در سخنرانی ۲۷ دیماه ۱۳۹۸ و آیه پنجم سوره ابراهیم (ع) اشاره کرد و گفت: امروز اگر از فرعون یا موسی چهار هزار سال پیش حرف می‌زنیم باید فرعون و موسی امروز را هم بشناسیم.

ماهیت دشمن در حادثه تروریستی کرمان آشکار شد

سردار احمدی ادامه داد: به گفته مقام معظم رهبری در مکتب شهید سلیمانی، ایران محور است و اگر ایران ماند حرم الهی در مکه سالم می‌ماند، اگر ایران با اقتدار و عزت ماند حرم سیدالشهدا، سامرا، کاظمین و امام رضا (ع) سالم می‌ماند.

در این مراسم از ۲ اثر تولیدی نقاشی دیجیتال «از چیزی نمی‌ترسیدم» و قطعه موسیقی «شهیدالقدس» با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار خراسان جنوبی، فرمانده سپاه انصارالرضا (ع)، جمعی از مسئولان و قشرهای مختلف مردم رونمایی شد.

همچنین واحد سیار اهدای خون برای مجروحان حادثه تروریستی کرمان در محل حسینیه جماران بیرجند و حاشیه این مراسم فعال بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha