مردم در گلزار شهدای بیرجند حمله تروریستی کرمان را محکوم کردند

بیرجند - ایرنا - تجمع مردمی محکومیت حمله تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان روز پنجشنبه با حضور قشرهای مختلف مردم در گلزار شهدای بیرجند برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مردم این دیار که طبق رسوم هر هفته بر سر مزار عزیزانشان در بهشت متقین حاضر می‌شوند امروز خودجوش و پرشورتر از همیشه و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اقدام تروریستی در مسیر حرکت زائران مزار سردار دل‌ها در قطعه ۲ گلزار شهدای بیرجند گرد هم آمدند.

بنابر اعلام قبلی اجتماع هیات‌های‌ حسینی به‌ منظور محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان و شهادت مظلومانه زائران سیدالشهدای جبهه مقاومت🗓از ساعت ۱۵ عصر امروز در گلزارهای شهدای سراسر کشور برپا شد.

قشرهای مختلف مردم با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران، عکس سردار سلیمانی و پلاکاردهایی از حادثه روز گذشته کرمان، با سر دادن شعارهای انقلابی و ضد استکباری، خشم و انزجار خود را از این گونه اقدامات ددمنشانه و حملات کور تروریستی ابراز داشتند و با خانواده شهدا و مجروحان حادثه اظهار همدردی کردند.

مردم در گلزار شهدای بیرجند حمله تروریستی کرمان را محکوم کردند

مردم امروز از پیر و جوان و زن و مرد به این مراسم آمدند تا بار دیگر اعلام کنند مسیر اعتقادی و ایستادگی مردم ایران ادامه دارد و این ملت از شهادت نمی‌ترسد.

در این مراسم که با اجرای دمام زنی و مداحی همراه بود شهروندان با در دست داشتن دست نوشته‌هایی از دستگاه‌های مسئول خواستند با عوامل این جنایات قاطعانه برخورد کنند.

همچنین اجتماع محکومیت جنایت تروریستی کرمان امشب در مساجد سراسر استان و تظاهرات سراسری فردا بعد از نماز جمعه برگزار می‌شود.

عصر دیروز (چهارشنبه) همزمان با مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در جمع زائرانی که پیاده به سمت گلزار شهدای کرمان در حرکت بودند، ۲ انفجار تروریستی روی داد که شماری از هموطنان شهید و مجروح شدند.

استاندار کرمان آخرین آمار مصدومان و شهدای حادثه تروریستی مسیر گلزار شهدای کرمان را ۸۴ شهید و ۲۸۴ مصدوم اعلام کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha