۱۵ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۰۸
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 85344307
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرهنگ مقاومت عامل شکست‌ناپذیری ملت ایران است

بیرجند - ایرنا - مشاور امور فرهنگی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ملت ایران نشان داده که هر کسی به فرهنگ مقاومت چنگ بزند، شکست‌ناپذیر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد وحدتی امروز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه بیرجند در مسجد جامع مصلی المهدی (عج) افزود: آنچه امروز اتفاق می‌افتد محصول انتقال پیام شما مردم به منطقه است.

وی با اشاره به حمله تروریستی در مسیر زائران مزار سردار سلیمانی در کرمان گفت: این اقدامات نشان می‌دهد دشمن آنقدر مستأصل و شکست خورده است که چشم دیدن توفیقات بین‌المللی ایران را ندارد و دست به چنین کارهای ننگینی می‌زند.

مشاور امور فرهنگی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: دوره‌ای که من و شما زندگی می‌کنیم یکی از حساس‌ترین تاریخ‌های دوره بشر است، کار بزرگی شروع کرده‌ایم نه فقط حرکت برای سامان بخشیدن وطن بلکه بستری برای نجات بشر و مهمترین تحول عالم که همه انبیا و اولیای الهی منتظر چنین روزی بودند.

وی گفت: مهمترین ماموریت انقلاب اسلامی بسترسازی برای تحول است، اینکه دنیا متوجه اسلام و دین شود و خشمی که به خاطر آن دشمن دست به هر جنایتی می‌زند یعنی در این مسیر پیش رفته‌ایم.

وحدتی تصریح کرد: باید دنیا را متوجه دین و عظمت آن کنید و در مرحله نخست باید ملت‌ها، دوست و دشمن را تشخیص دهند.

وی با بیان اینکه امام راحل از آمریکا به عنوان شیطان بزرگ یاد کردند افزود: نتیجه مقاومت مردم این شده، آمریکا که خود را پرچمدار حقوق بشر معرفی می‌کرد امروز دست به جنایت‌ می‌زند.

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امروز صحنه‌هایی مانند معجزه می‌بینید از کنار آنچه در غزه اتفاق می‌افتد به سادگی عبور نکنید و بعد از پیروزی انقلاب موج و امیدی در دل ملت‌ها ایجاد شد.

وی با اشاره به تلاش‌های حاج قاسم سلیمانی در تقویت محور مقاومت و موفقیت‌هایی که حاصل شده است، گفت: فرمول مقاومت یاد داده شده است.

وحدتی افزود: بیش از آنکه به کمک کشورهای اسلامی برویم در اصل به امنیت ایران کمک می‌کنیم یعنی دشمن را در سرزمین‌های دیگر زمینگیر و برای کشور بازدارندگی ایجاد کردیم.

وی اظهار کرد: باید فکر راهبردی داشته باشیم تا دشمن جرات حمله به ایران را نداشته باشد لذا با بودجه حداقلی و کمک به کشورهای همسایه برای خودمان قدرت بازدارندگی داریم.

مشاور فرهنگی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نباید اجازه داد دیگران به الگوی ما چنگ بزنند و با تاسی از این الگو شکست‌ناپذیر شوند امروز جوانان غزه بدون آب، برق و سایر امکانات در حال مقاومت و مبارزه در مقابل دشمن هستند.

وی افزود: نباید از الگوی خودمان فاصله بگیریم و امسال انتخابات مهمی در پیش داریم که سرنوشت ما رقم‌ خواهد خورد.

وحدتی بیان کرد: ما جمهوری اسلامی داریم و گاهی برخی افراد تصور می‌کنند همه مشکلات را باید مقام معظم رهبری حل و فصل کنند در حالی که وظیفه ایشان نشان دادن نقشه راه و اجرای آن برعهده دولت و مردم است.

وی گفت: مقام معظم رهبری بارها مشکلات جامعه را ناشی از ضعف مدیریت داخلی دانسته و بر انتخاب اصلح تاکید کرده‌اند.

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: گاهی با نگاه ظاهری بررسی می‌کنیم و می‌گوییم چرا در این دولت مشکلات حل نشده در حالی که علیرغم مشکلات متعدد تاکنون توفیقات بزرگی حاصل شده است.

وی گفت: براساس آمار وزارت اقتصاد، جذب سرمایه‌گذاری خارجی در دولت سیزدهم پنج برابر کل دولت قبل بوده است.

وحدتی اضافه کرد: در انتخابات پیش رو باید افراد توانمند و اصلح انتخاب شوند تا بتوانند مشکلات را درک کرده و برای رفع آن همکاری و کوشش کنند لذا امیدواریم مانند گذشته انتخابات پرشوری داشته باشیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha