بیش از ۱۱۲ هزار تماس و نامه در سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری ثبت شد

شهرکرد - ایرنا - مدیرکل دفتر بازرسی و ارتباطات مردمی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به این استان تا یکشنبه شب بیش از ۱۱۲ هزار تماس تلفنی مردم با مرکز سامد و نامه‌های دریافتی در میز ارتباطات مردمی به ثبت رسیده است.

فرشاد طهماسبی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: از این تعداد درخواست حدود ۷۰ مورد تماس با سامانه سامد و ۴۲ هزار نامه و درخواست مردم در قالب دیدارهای چهره به چهره در چهارمحال و بختیاری به ثبت رسیده است.

وی اظهار داشت: براساس پیش‌بینی انجام شده انتظار می‌رود تا روز سه‌شنبه ۳۰ آبان ماه کار پردازش نامه‌ها به پایان برسد.

مدیرکل دفتر بازرسی و ارتباطات مردمی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پیش‌بینی می‌شود شمار تماس‌ها و نامه‌های دریافتی مردم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به این استان به ۱۲۰هزار مورد برسد.

وی ادامه داد: بررسی‌ها نشان می‌دهد درخواست مردم از دولتمردان سیزدهم در دور دوم سفر استانی رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری نسبت به دور نخست ۲ برابر افزایش داشته باشد.

طهماسبی یادآور شد: بیشترین درخواست‌های به ثبت رسیده در خصوص کمک‌های مالی، اشتغال و مسکن است.

به گفته طهماسبی، در زمان حاضر ۶۰۰ نفر نیرو در ۲ نوبت کاری برای ثبت و بررسی نامه‌ها و درخواست‌های مردم در مرکز ارتباطات مردمی استانداری چهارمحال و بختیاری مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: افزون بر سامانه سامد همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری میز ارتباطات مردمی در ۳۰ نقطه استان برای پاسخگویی به مشکلات مردم راه اندازی شد.

مدیرکل دفتر بازرسی و ارتباطات مردمی استانداری چهارمحال و بختیاری یادآور شد: در سفر نخست رییس‌جمهور به این استان ۴۹ هزار نفر با سامانه سامد تماس گرفتند که بیش از ۷۰ درصد از این تماس‌ها منجربه نتیجه شد.

به گزارش ایرنا، رییس جمهور به همراه تعدادی از وزرا برای دیدار مردمی، افتتاح طرح‌های عمرانی و اقتصادی و بررسی مسائل استان از نزدیک روز پنجشنبه ۲۵ آبان‌ماه ۱۴۰۲ در دور دوم سفرهای استانی به چهارمحال و بختیاری سفر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha