نامه‌های مردمی سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری به دستگاه‌های اجرایی ارجاع شد

شهرکرد - ایرنا - مدیرکل دفتر بازرسی استانداری چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: براساس دستورالعمل، تمام نامه‌های مردمی مربوط به سفر دوم رییس‌جمهور به این استان در موعد مقرر از سوی دفتر بازرسی استانداری ثبت و به دستگاه‌های اجرایی ارجاع شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، فرشاد طهماسبی روز سه‌شنبه افزود: همچنین در خصوص وام‌ها نیز جلسه‌های متعددی با مدیران بانک‌های عامل برگزار شد که امید می‌رود پس از پالایش متقاضیان در سامانه رفاه ایرانیان، وام ۲۵۰ میلیون ریالی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شود.

وی با بیان اینکه بعضی از نامه‌های ارسال شده قابلیت پاسخگویی ندارد و درخواست‌ها باید جنبه قانونی داشته باشد، اظهار داشت: اگر درخواستی غیرقانونی باشد چه تحت عنوان نامه تقدیمی به رییس‌جمهور و چه در میز خدمت، قابلیت اجرا نخواهد داشت و مشاوره لازم به متقاضی ارائه می‌شود.

مدیرکل بازرسی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای اقشار محروم جامعه دارد ، گفت: افرادی که در سفر دوم تقاضای کمک معیشتی داشتند و زیر پوشش نهادهای حمایتی از جمله بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند، به زودی مبلغی به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

وی تاکید کرد: افراد می‌توانند با استفاده از کد پیگیری ارسال شده نسبت به مشاهده وضعیت نامه خود اقدام و در صورت مشاهده بی‌توجهی، شکایت خود را به بازرسی استانداری ارائه کنند.

طهماسبی با اشاره به حجم بالای نامه‌های تقدیمی در سفر دوم رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری گفت: با وجود مشکلات عدیده استان در زمینه امکانات و نیروی انسانی متخصص، به خود می‌بالیم که ۱۶۸ هزار نامه از سوی همکاران در دستگاه‌های اجرایی در سامانه ۱۱۱ ثبت و در موعد مقرر به دستگاه‌های اجرایی ارجاع شد.

مدیرکل بازرسی استانداری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد : پیگیر حق مردم شریف این استان هستیم و به تمامی درخواست‌های قانونی پاسخ مثبت داده می‌شود.

وی تاکید کرد: همچنین با مدیر یا کارمندی که در خصوص پاسخ به درخواست‌های قانونی مردم کم کاری داشته باشد، قاطعانه برخورد می‌شود.

طهماسبی ادامه داد: میزهای ارتباط مردمی در مصلاهای نماز جمعه تدبیر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد و استاندار چهارمحال و بختیاری است و افتخار می‌کنیم در ۳۴۰ برنامه برگزار شده در سراسر استان، بسیاری از مشکلات عام‌المنفعه مرتفع و در صورت مشاهده منع قانونی، پیشنهادهای جایگزین به متقاضیان ارائه شده است.

وی افزود: بنا داریم میزهای ارتباطات مردمی به صورت تخصصی با حضور مدیران کل برگزار و تلاش می‌شود میزهای خدمت به روستاها نیز برده شود.

به گزارش ایرنا، رییس‌جمهور به همراه تعدادی از وزرا برای دیدار مردمی، افتتاح طرح‌های عمرانی و اقتصادی و بررسی مسائل استان از نزدیک روز پنجشنبه ۲۵ آبان‌ماه ۱۴۰۲ در دور دوم سفرهای استانی به چهارمحال و بختیاری سفر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha