پاسخ نامه‌های مردمی سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری با پیامک ارسال می‌شود

شهرکرد - ایرنا - مدیرکل دفتر بازرسی و ارتباطات مردمی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: نامه‌ها و تماس‌های دریافتی از مردم در جریان سفر دور دوم رییس‌جمهور به استان پس از ثبت در سامانه سامد، از طریق پیامک به مردم پاسخ داده می‌شود.

به گزارش ایرنا، فرشاد طهماسبی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده پس از ثبت‌نامه‌ها و درخواست‌های متقاضیان به شماره تلفن ثبت‌شده پیامک ارسال می‌شود.

وی تاکیدکرد: امید می‌رود تا ۲۰ روز آینده پیامک دوم ارجاعات‌نامه‌ها به دستگاه‌های دولتی نیز به دست مردم برسد.

طهماسبی با بیان اینکه در زمان حاضر بخشی از کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان در قالب ۲ شیفت‌کاری ۲۰۰ نفره در حال پردازش نامه‌ها و درخواست‌های مردمی هستند، گفت: پیش‌بینی می‌شود تا ۱.۵(یک ماه و نیم) آینده همه نامه‌ها و پیام‌های مردم که در جریان سفر دور دوم رییس جمهور در سامانه سامد به ثبت رسیده به سرانجام برسد.

وی یادآور شد: همزمان با دور دوم سفر رییس‌جمهور به این استان بیش از ۱۴۲ هزار تماس تلفنی مردم با مرکز سامد و نامه‌های دریافتی در میز ارتباطات مردمی به ثبت رسیده است.

مدیرکل دفتر بازرسی و ارتباطات مردمی استانداری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: از این تعداد درخواست حدود۴۸ هزار مورد تماس با سامانه سامد و ۴۲ هزار نامه و درخواست مردم در قالب دیدارهای چهره به چهره در چهارمحال و بختیاری به ثبت رسیده است.

به گزارش ایرنا، رییس‌جمهور به همراه تعدادی از وزرا برای دیدار مردمی، افتتاح طرح‌های عمرانی و اقتصادی و بررسی مسائل استان از نزدیک روز پنجشنبه ۲۵ آبان‌ماه ۱۴۰۲ در دور دوم سفرهای استانی به چهارمحال و بختیاری سفر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha