حدود ۵۴ هزار درخواست تلفنی همزمان با سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری ثبت شد

شهرکرد – ایرنا – رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: همزمان با دور دوم سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری، حدود ۵۴ هزار تماس تلفنی مردم با مرکز سامد به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام احمد صالحی در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد افزود: افزون بر این همچنین ۱۳ هزار و ۳۸۹ درخواست مردم در قالب دیدارهای چهره به چهره در چهارمحال و بختیاری به ثبت رسیده است.

وی اضافه کرد: هر چند دور دوم سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری به پایان رسید اما خدمت همچنان ادامه دارد و میزهای خدمت تا ساعت ۱۸ روز جمعه در استان برای دریافت تماس‌ها و شنیدن مسائل و مشکلات مردم برپا است.

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: در گذشته وقتی رییس جمهور وارد استانی می‌شد مردم باید می‌دویدند تا نامه درخواست خود را به رییس جمهور بدهند اما امروز با هدف تکریم مردم این درخواست‌ها در ستاد پاسخگویی که در زمان حاضر در چهارمحال و بختیاری با حضور ۶۰۰ نفر نیرو در ۲ نوبت کاری فعال است ثبت و تحویل می‌شود.

وی یادآور شد: همچنین در مرکز بازرسی ارتباطات مردمی ۳۵ موضوع مهم استان که قبل از سفر استانی شناسایی و برای برطرف کردن مشکلات مربوط به این موضوع‌ها به وزارتخانه‌های مرتبط ارجاع داده شده است و مواردی که در کارگروه دستگاه‌های اجرایی حل نشده در کارگروه بین دستگاهی پیگیری می‌شود.

صالحی آزاد کردن ۱۷۲ زندانی و تامین صدها جهیزیه برای زوج‌های جوان را از دیگر برنامه‌های مرکز ارتباطات مردمی رییس جمهور در استان چهارمحال و بختیاری اعلام کرد.

وی تشکیل ستاد استان‌های زاگرس‌نشین که همواره در کنار نظام و انقلاب هستند با محوریت معاونت اجرایی و تخصیص اعتبار برای سرعت‌بخشی در روند احداث راه آهن به عنوان یکی از مطالبه‌ها و آرزوهای دیرینه مردم چهارمحال و بختیاری را از جمله دیگر دستاوردهای سفر دور دوم رییس جمهور به این استان عنوان کرد.

صالحی با تاکید بر تبیین خدمات دولت گفت: هر آن کسی که در دولت مردمی لباس خدمت بر تن کرده در نگاه رییس جمهور، خادم مردم تلقی می‌شود و باید عزم خود را برای خدمت به مردم جزم کند.

وی تاکید کرد: امید می‌رود با روحیه جهادی مسوولان و حمایت نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد شاهد روزهای شیرین برطرف شدن مشکلات به جامانده از دوره‌های گذشته باشیم و مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم به کمترین میزان خود برسد.

صالحی به نیابت از رییس جمهور از حضور انقلابی مردم چهارمحال و بختیاری در آیین استقبال از خادمان خود در روز گذشته که در جایگاه تقدیر از نظام و بیعت با رهبر معظم انقلاب بود تقدیر کرد.

وی اضافه کرد: از بانوان، جوانان، ایثارگران و فرزندان این مرز و بوم به دلیل این حضور حماسی قدرشناسی می‌شود و امید می‌رود در قامت خادمی و نوکری شما مردم عزیز بتوانیم وظیفه خود را برای خدمت رسانی به مردم ادا کنیم.

به گزارش ایرنا، رییس‌ جمهور و تعدادی از وزیران هیات دولت رور پنجشنبه ۲۵ آبان در قالب دور دوم سفرهای استانی به چهارمحال و بختیاری سفر کرده بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha