۱۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۲۹
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85282583
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۲ مامور قلابی در رشت دستگیر شدند

۱۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۲۹
کد خبر: 85282583
۲ مامور قلابی در رشت دستگیر شدند

رشت - ایرنا - فرمانده انتظامی رشت از دستگیری ۲ مامور قلابی که با جعل عنوان، قصد اخاذی از مردم را داشتند، خبر داد.  

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ محمود حافظی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرائم، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که پلیس همواره بر آن تاکید دارد، درخواست کارت شناسایی معتبر از افرادی است که تحت عنوان مامور ارگان‌های دولتی به شهروندان مراجعه می‌کنند.

وی در ادامه گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه ۲ نفر تحت عنوان ماموران یکی از ارگان‌های دولتی با ظاهر فریبنده قصد اخاذی از دست‌فروشان در پیاده راه شهرداری رشت را دارند، پلیس پیگیری موضوع را در دستور کار قرار داد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه با بررسی‌های ماموران کلانتری ۱۲ و محرز شدن صحت موضوع مشخص شد این افراد وابسته به هیچ یک از ارگان‌های دولتی نبوده و با غصب عنوان و تهدید دست‌فروشان به جریمه، قصد اخاذی و دریافت پول از آنها را داشتند، افزود: متهمان دستگیر و به مرجع انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه تحقیقات پلیس برای شناسایی شکات ادامه دارد، بیان کرد: متهمان ۲۸ و ۳۲ ساله به اعمال مجرمانه خود اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

غرق شدن یک صیاد در حین ماهیگیری

گزارش دیگری از این پایگاه خبری به نقل از فرمانده انتظامی بندرانزلی حاکی از غرق شدن یک صیاد حین ماهیگیری در ساحل منطقه پاسداران این شهرستان است.

سرهنگ سیدمهدی نجفی‌پور اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق ‌شدن فردی در ساحل این منطقه، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل اعلامی و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، صیادی ۶۲ ساله حین ماهیگیری در محل مورد نظر به داخل آب افتاده و غرق شده‌ است.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی در پایان با بیان اینکه با تلاش گروه‌های امدادی، جسد این فرد از آب خارج و به سردخانه منتقل شد از صیادان خواست هنگام ماهیگیری در دریا نکات ایمنی را رعایت کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha