۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۴۳
کد خبر: 85479481
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

شهرداری آستارا آریو اسلامشهر را با شکست بدرقه کرد

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۴۳
کد خبر: 85479481
شهرداری آستارا آریو اسلامشهر را با شکست بدرقه کرد

آستارا - ایرنا - تیم فوتبال شهرداری آستارا با پیروزی بر تیم آریو اسلامشهر شانس خود را برای بقا در لیگ دسته یک کشور افزایش داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتبال شهرداری آستارا در چارچوب هفته سی و یکم لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه وحدت آستارا میزبان تیم آریو اسلامشهر بود که در پایان مسابقه با نتیجه سه بر ۲ به نفع شهرداری آستارا به پایان رسید.

ترکیب تیم‌ فوتبال شهرداری آستارا را مبین عشایر، عرفان بادی، علی ملایی، محمد صادقی، حسین حداد، مرتضی نگهداری، علیرضا ابراهیمی، سهیل پوربخش، یاشار احمدی، رضا آذری، امین حقده تشکیل می‌دادند و تیم فوتبال آریو اسلامشهر متشکل از رضا منصوری، مهدی اسلامی، حبیب افرا، رضا حیدری، عرفان ملاپور، محمد محمدزاده، محمد بختیاری، محمدطاها فراهانی، ایمان شوریابی، نوید کومار، مهدی یوسفی احمدآباد بود.

گلزنان تیم شهرداری آستارا را مرتضی نگهداری، یاشار احمدی، محمد صادقی گل‌های تیم شهرداری آستارا را به ثمر رساندند و مهدی یوسفی و ایمان غلامی هم برای آریو اسلامشهر گلزنی کردند.

تیم فوتبال شهرداری آستارا در حال حاضر با ۳۰ امتیاز در رده پانزدهم جدول رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال جام آزادگان قرار دارد و با کسب امتیاز در ۲ بازی می‌تواند در لیگ دسته یک باقی ماند.

تیم شهرداری آستارا در شرایطی در چارچوب هفته سی و یکم لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه وحدت آستارا میزبان تیم آریو اسلامشهر بود که محسن بنگر سرمربی این تیم در صفحه شخصی خود خبر از استعفایش داد.

بنگر دلیل استعفای خود را بی توجهی و عدم حمایت از تیم شهرداری آستارا، انجام نشدن تعهدات مالی در قبال بازیکنان و اعضای کادر فنی، اعتصاب پیاپی بازیکنان، برگزار نشدن تمرینات و نیز مسائلی از قبیل عدم تغذیه و اسکان مناسب عنوان کرده است.

شهرستان بندری آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت همجوار با استان اردبیل و جمهوری آذربایجان است؛ این شهرستان سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha