۱۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۳۶
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85285934
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

عامل حریق دکل مخابراتی رشت دستگیر شد

۱۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۳۶
کد خبر: 85285934
عامل حریق دکل مخابراتی رشت دستگیر شد

رشت - ایرنا - فرمانده انتظامی رشت از دستگیری عامل تخریب و حریق عمدی دکل مخابرات در یکی از محله‌های این شهرستان خبر داد. 

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ محمود حافظی اظهار کرد: در پی اقدام فردی مبنی بر حریق عمدی و تخریب دکل مخابرات در یکی از محله‌های شهر رشت، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۵ با اقدامات فنی و اشرافیت اطلاعاتی عامل این اقدام را در ظرف مدت یک ساعت در حوالی محل وقوع جرم شناسایی و دستگیر کردند، افزود: این فرد ضمن اعتراف به اعمال مجرمانه خود، اختلاف حساب با یکی از شرکت‌های مخابراتی را علت بزه انتسابی خود عنوان کرد.

این مقام انتظامی از معرفی متهم ۵۴ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و بیان کرد: تخریب اموال عمومی سبب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود و پلیس با مجرمان برابر قانون برخورد می‌کند.

کشف ۲ کیلوگرم ماده مخدر شیشه از یک اتوبوس

همچنین بنا به گزارش دیگری از پایگاه خبری پلیس گیلان، فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از کشف ۲ کیلو گرم ماده مخدر از نوع شیشه در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عیسی روشن قلب در ادامه گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور مواصلاتی رودبار به رشت به یک دستگاه اتوبوس مسافربری در حال تردد مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه در بازرسی از این خودرو که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود، خبر داد و بیان کرد: در این رابطه متهم ۳۲ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان ضمن تاکید بر برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت افراد در تهیه و توزیع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha