۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۲۶
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85287671
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۱۰۰ میلیارد ریال لاستیک قاچاق در گیلان کشف شد

۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۲۶
کد خبر: 85287671
۱۰۰ میلیارد ریال لاستیک قاچاق در گیلان کشف شد

رشت - ایرنا - فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۱۳هزار و ۸۰۰ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال در شهرستان لاهیجان خبر داد.  

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار عزیزالله ملکی روز شنبه در این رابطه افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی گیلان با همکاری فرماندهی انتظامی لاهیجان طی تحقیقات نامحسوس و تعقیب و مراقبت سوژه‌های مورد نظر و رصد فعالیت‌ آن‌ها، ۲ انبار دپو لاستیک‌ قاچاق را در شهرستان لاهیجان شناسایی کرده و به آدرس این مکان‌ها اعزام شدند.

وی از کشف ۱۳ هزار و ۸۰۰ حلقه لاستیک قاچاق خودروهای سبک و سنگین در بازرسی از این انبارها خبر داد و با اشاره به اینکه بنا بر نظر کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال است، بیان کرد: در این خصوص متهم ۴۲ ساله با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌ اقتصادی غیرقانونی موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور می شود، اظهار کرد: فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری می‌شود از اینرو انتظار است مردم به منظور حمایت از کار و تولیدات داخلی در صورت شناسایی عاملان عرضه کالاهای قاچاق، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اجرای طرح "آرامش در شهر" با هدف دستگیری خرده فروشان موادمخدر

گزارش دیگری از این پایگاه به نقل از رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان حاکی است طرح آرامش در شهر با هدف تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر توسط ماموران انتظامی در گیلان اجرایی شده است.

سرهنگ علی احمدپور اظهار کرد: در این رابطه ۴۸۰ خرده فروش و معتاد متجاهر دستگیر و بیش از ۱۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس بوده و به جهت حفظ آسایش و آرامش شهروندان طرح های پاکسازی نقاط آلوده در نوبت‌های متعدد و با تمام توان اجرا خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha