۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۵۰
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85297473
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

پنج هزار لیتر نفت قاچاق در رضوانشهر گیلان کشف شد

۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۵۰
کد خبر: 85297473
پنج هزار لیتر نفت قاچاق در رضوانشهر گیلان کشف شد

رشت - ایرنا - فرمانده انتظامی رضوانشهر گفت: در بازرسی از یک دستگاه خودرو کامیونت، پنج هزار لیتر نفت قاچاق کشف شد. 

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ سیدخلیل صفوی به تشدید اقدامات همه جانبه مجموعه انتظامی به منظور مقابله با قاچاقچیان سوخت اشاره و اظهار کرد: پلیس با اقدامات همه جانبه و رصد محورهای مواصلاتی از قاچاق و به تاراج رفتن این سرمایه ملی جلوگیری می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران انتظامی به منظور مقابله با قاچاق حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیونت مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، پنج هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر از تحویل سوخت کشف شده به شرکت نفت خبر داد و گفت: در این خصوص متهمان ۲۲ و ۳۳ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

دستگیری سارقان سابقه‌دار در بندرانزلی

همچنین بنا به گزارش دیگری از پایگاه خبری پلیس گیلان، فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری ۲ سارق سابقه‌دار با پنج فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد پس از معرفی به مرجع قضائی روانه زندان شدند.

سرهنگ سیدمهدی نجفی‌پور با بیان اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت از معابر و اماکن عمومی و خصوصی در سطح شهر بندرانزلی طی هفته‌های گذشته، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات و بررسی شیوه و شگرد سرقت‌ها، رد ۲ سارق این پرونده‌ها پیدا کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی از شناسایی هویت و محل سکونت سارقان و دستگیری آنها طی هماهنگی قضائی خبر داد و بیان کرد: این افراد در تحقیقات پلیس به پنج فقره سرقت از معابر، اماکن عمومی و خصوصی اعتراف کردند.

سرهنگ نجفی پور خاطرنشان کرد: سارقان ۳۰ و ۴۰ ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفته و روانه زندان شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha