کیش میزبان مسابقات آسیاسی دو و میدانی ناشنوایان شد

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۲:۲۰
کد خبر: 85108753
کیش میزبان مسابقات آسیاسی دو و میدانی ناشنوایان شد

کیش – ایرنا - سرپرست معاونت ورزش و تفریحات سالم شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش گفت: پیرو هماهنگی‌های صورت گرفته با فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، جزیره کیش میزبان مسابقات آسیایی دو و میدانی ناشنوایان خواهد بود.

به گزارش ایرنا، عزیزاله فرضی‌پور روز پنجشنبه در گفت و گو با اصحاب رسانه با اعلام این خبر اظهار کرد: این مسابقات با حضور نزدیک به ۳۰۰ دونده از ۲۲ کشور آسیایی در آبان ماه امسال در کیش برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای برگزاری این تورنمت بین المللی در کیش مهیا است، افزود: پیست استاندارد تارتان این جزیره تمامی شرایط لازم برای برگزاری مسابقات بین المللی را داراست.

فرضی‌پور با اشاره به ظرفیت‌های ورزشی کیش برای برگزاری مسابقات و رویدادهای ملی و بین المللی، بیان کرد: رویکرد سازمان منطقه آزاد کیش، تبدیل این جزیره مرجانی به خاستگاه برگزاری رویدادهای مختلف ورزشی و گردشگری است، از این رو بهسازی مراکز و جذب سرمایه گذاران ورزشی برای تبدیل کیش به پایلوت گردشگری ورزشی کشور در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: کیش شرایط خاصی در توسعه ورزش‌های قهرمانی و میزبانی از رویدادهای بین المللی دارد که می‌توان با برنامه‌ریزی مطلوب، پایش و رصد فرصت‌های بالقوه در راستای گسترش دیپلماسی ورزشی و رونق اقتصادی منطقه از آن بهره برد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha