۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۴۹
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85113113
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تنیسور نوجوان کیش مدال برنز مسابقات کشوری را کسب کرد

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۴۹
کد خبر: 85113113
 تنیسور نوجوان کیش مدال برنز مسابقات کشوری را کسب کرد

کیش - ایرنا - نائب رییس بانوان هیات تنیس کیش گفت: تنیسور نوجوان جزیره کیش توانست با درخشش در مسابقات تنیس قهرمانی رده‌های سنی کشور مدال برنز کسب کند.

«محبوبه صفرنژاد» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: «موژان عابدلاتی» تنیسور نوجوان جزیره کیش در مسابقات تنیس قهرمانی رده‌های سنی کشور، در ماده دوبل زیر ۱۴ سال مقام سوم این دوره از پیکارها را از آن خود کرد.

وی با اشاره به علاقه کیشوندان به رشته ورزشی تنیس، بیان کرد: ورزشکاران شاخصی از کیش در این رشته ورزشی فعال هستند که بارها برای منطقه افتخار آفرینی کردند.

نائب رییس بانوان هیات تنیس کیش با بیان اینکه این جزیره زیبا ظرفیت میزبانی از مسابقات بین المللی و ملی تنیس را دارد، افزود: زیرساخت‌های میزبانی از رویدادهای مختلف ورزشی در کیش مهیا است.

وی ادامه داد: پیش‌تر آموزش رشته ورزشی تنیس در کیش فقط به صورت خصوصی برگزار می‌شد که با استقبال صورت گرفته و تلاش‌های هیات تنیس، کلاس‌های عمومی این رشته ورزشی نیز برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، میزان سرانه فضای ورزشی در کیش ۱۶ برابر متوسط کشوری است و این جزیره زیبای مرجانی ظرفیت بی نظیری در گردشگری ورزشی دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha