۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۳۳
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85103760
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پنجمین دوره مسابقات شطرنج کیش برترین‌های خود را شناخت

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۳۳
کد خبر: 85103760
پنجمین دوره مسابقات شطرنج کیش برترین‌های خود را شناخت

کیش – ایرنا – رییس هیات شطرنج کیش گفت: نتایج پنجمین دوره مسابقات شطرنج این جزیره با مشخص شدن برترین‌ها در ۲ بخش آزاد و نوجوانان مشخص شد.

میثم حفیظی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا،‌ اظهار کرد: این دوره از مسابقات با حضور ۲۴ ورزشکار و در هفت دور در محل خانه شطرنج کیش برگزار شد.

وی افزود: پنجمین دوره مسابقات شطرنج کیش به روش سوییسی و کنترل زمانی ۱۰ دقیقه و ۲ ثانیه فیشر برای هر بازیکن به کار خود پایان داد.

رییس هیات شطرنج کیش در رابطه با برترین‌های پنجمین دوره مسابقات شطرنج کیش، اعلام کرد: در بخش آزاد این مسابقات «کارن امینی» با هفت امتیاز،‌ «علیرضا عقیدتمند» با پنج امتیاز و «حسن مرادی» با پنج امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی ادامه داد: «رونیکا سروآزاد» با ۴.۵ امتیاز،‌ «رادوین سروآزاد» با چهار امتیاز و «یارتا امامی» با سه امتیاز نیز در بخش نوجوانان مقام نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند.

حفیظی با بیان اینکه «رهام تبرایی» نیز با چهار امتیاز به عنوان مقام برتر زیر ۱۴ سال در پنجمین دوره مسابقات شطرنج کیش انتخاب شد،‌ گفت:‌ تمامی تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا استعدادهای جوانان و نوجوانان در این بخش شناسایی و ظرفیت‌های موجود برای افتخار آفرینی تقویت شوند.

به گزارش ایرنا،‌ این دوره از مسابقات شطرنج کیش توسط هیات شطرنج این جزیره و با همکاری معاونت ورزش و تفریحات سالم شرکت عمران آب و خدمات برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha