۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۸:۰۷
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85108302
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

پیاده‌روی خانوادگی در بجنورد برگزار شد

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۸:۰۷
کد خبر: 85108302
پیاده‌روی خانوادگی در بجنورد برگزار شد

بجنورد- ایرنا- پیاده‌روی بزرگ خانوادگی امروز (جمعه) به مناسب هفته بزرگداشت معلم و هفته کارگر و روز شواراها به مقصد بوستان ملی بش قارداش در بجنورد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این پیاده روی به مناسب هفته بزرگداشت معلم، هفته کارگر و روز شواراها، با حضور بسیار باشکوه و گسترده مردم از محل شهدای گمنام به سمت بوستان ملی بش قارداش برگزار شد.

معاون فرهنگی شهردار بجنورد در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: خوشبختانه مردم بجنورد از این پیاده روی استقبال کردند.

محمدرضا موفق اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا، برگزاری همایش پیاده روی در سال های اخیر برگزار نشد اما فروکش کردن این بیماری فرصتی ایجاد کرد تا این برنامه در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه پیاده روی از ساعت ۶ آغاز شده است افزود: در این همایش شرکت کنندگان، مسیر ۶ کیلومتری جاده سلامت را به مقصد بوستان بش قارداش پیمودند.

موفق درباره وضعیت جاده سلامت برای برگزاری همایش پیاده روی گفت: با توجه به بارش های اخیر، بخشی از این جاده خاکی، نیاز به اصلاح داشت که در این زمینه نسبت به پخش گراویه اقدام شد.

معاون فرهنگی شهردار بجنورد خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه های مختلف از جمله موسیقی مقامی و اهدای جوایز به شرکت کنندگان در پیاده روی از جمله برنامه های این همایش است.

به گزارش خبرنگار ایرنا در پایان همایش به قید قرعه به چند نفر از شرکت کنندگان در این همایش پیاده روی خانوادگی جوایزی اهدا شد.

استان خراسان شمالی در شمالشرق کشور واقع شده که بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد.

بجنورد، مرکز خراسان شمالی ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha