امام جمعه یزد: برای غلبه بر مشکلات به تفکر جهادی نیاز داریم

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: انقلاب اسلامی برای طی کردن اهداف الهی و انسانی خود و غلبه بر مشکلات و جنگ ترکیبی به تفکر جهادی و انقلابی نیاز مبرم دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری شامگاه یکشنبه در دیدار جمعی از جهادگران بسیجی یزد افزود: پیروزی انقلاب مقدس اسلامی به رغم دشمنی‌های استکبار نتیجه روحیه جهادی و انقلابی و تکیه به دین و ارزش‌های انسانی بود.

وی با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی ادامه داد: در سایه تقویت روحیه انقلابی و جهادی است که نظام و انقلاب اسلامی می‌تواند اهداف الهی خود را با وجود توطئه استکبار بیش از گذشته سپری کند.

امام جمعه یزد اظهار کرد: تفکر جهادی و انقلابی در اصل همان مظهر ارزش‌های ناب اسلامی نظام جمهوری اسلامی است و باید با همین هدف مقدس و روحیه در گام دوم انقلاب بتوان بر همه توطئه‌های کفر جهانی پیروز شد.

شهید سلیمانی الگوی روحیه جهادی و انقلابی

ناصری گفت: سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی بدون شک مظهر حقیقی تفکر ناب روحیه جهادی و انقلابی در نظام و انقلاب اسلامی است و باید اهداف و سیره نورانی این شهید به عنوان الگویی موفق و عالی به جوانان معرفی شود.

همچنین فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: برای تحقق عملی اهداف گام دوم انقلاب که مورد تاکید مقام معظم رهبری و نیاز کشور است باید در قالب قرارگاه پیشرفت و آبادانی با همکاری بسیجیان و سپاهیان و همراهی مردم برای محرومیت‌زدایی در جامعه تلاش کرد.

امام جمعه یزد: برای غلبه بر مشکلات به تفکر جهادی نیاز داریم

سردار حسین زارع کمالی افزود: اقدامات بسیج و سپاه در ۲ بخش عمرانی و غیر عمرانی دسته بندی می‌شود و طی سال گذشته در این خصوص در استان و خارج از استان یزد توسط سپاه الغدیر و بسیج سازندگی اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

وی با قدردانی از تمامی تلاش‌هایی که تاکنون توسط بسیج سازندگی یزد صورت گرفته ادامه داد: در بخش عمرانی ۸۶۰ طرح با سرمایه‌گذاری بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال و همچنین ۷۷ طرح آبرسانی به روستا و مناطق محروم استان صورت گرفته و این اقدام با قوت ادامه دارد.

صرف چهار هزار میلیارد ریال در بخش بهداشت و درمان

این مسئول به اجرای ۹۷ طرح به ارزش چهار هزار میلیارد ریال در بخش بهداشت و درمان و همچنین به اجرای ۱۹۰ طرح با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال در سال گذشته اشاره و تصریح کرد: این طرح‌ها به ویژه در ایجاد زیرساخت‌های آب مانند لایروبی انجام شده است.

زارع کمالی گفت: در زمینه امور دینی ۱۴۳ طرح با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال و همچنین در خصوص اشتغال و کارآفرینی ۹۸ طرح با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال ایجاد شد و با ایجاد کارگاه‌های اشتغال و کارآفرینی در سال گذشته در ۱۲ مورد به اشتغال ۱۰۰ نفر رسیدیم.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۳۲۰ هزار بسیجی دارد و هفته بسیج سازندگی از ۱۷ اردیبهشت‌ماه آغاز شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha