سپاه الغدیر یزد بیش از ۲ هزار میلیارد ریال صرف ایجاد اشتغال کرد

یزد- ایرنا- فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: بیش از ۲ هزارو ۵۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های مختلف اشتغالزایی در این استان پرداخت شد.

سردار " حسین زارع کمالی" روز چهارشنبه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال مولد و پایدار برای افراد متقاضی جزو برنامه مهم سپاه است افزود: در این مدت برای یک هزار و ۳۰۰ نفر ایجاد اشتغال شد.

وی با قدردانی از همکاری برخی نهادها و گروه‌های جهادی با سپاه الغدیر در یکسال گذشته ادامه داد: مشاغلی مهم به خصوص در بخش‌های دام و طیور، صنایع تبدیلی، صنایع دستی، دانش بنیان و مشاغل خانگی اصلی‌ترین عرصه‌های اشتغالزایی است.

این مسئول با تبریک هفته بسیج سازندگی و قدردانی از اقدامات انجام گرفته توسط اعضا و همراهی مردم گفت: بسیج سازندگی یکی از دستاوردها و افتخارات عظیم انقلاب اسلامی ایران است که به دستور رهبر فرزانه انقلاب تاسیس شد.

زارع کمالی بیان کرد: این جریان ارزشمند در طول سالیان متمادی توانسته با تکیه بر جریان عظیم بسیج مردمی خدماتی ماندگار را ثبت و حتی در بسیاری از موارد در مقایسه با فعالیت‌های سازمان‌ها و نهادهای متولی دستاوردهای ویژه‌ای را ارائه کرده است.

وی گفت: این امر نشان از اخلاص و مدیریت مردمانی دارد که در هر برهه از زمان جسم و جان خویش را در مسیر فتح قله‌های افتخار ایران اسلامی عزیز تقدیم می‌دارند و باید همچنان بر حسب ضرورت ماموریت جهادی و انقلابی را انجام دهند.

ایجاد اشتغال پایدار، حمایت از تولید، ایجاد و تقویت فرهنگ کار، کمک به دولت در تحقق وعده اشتغال، راهبری و ساماندهی مشاغل خرد و خانگی و حمایت از عرصه‌های نو و دانش بنیان جزو اهداف اصلی پرداخت تسهیلات است.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت بیش از ۳۰۰ هزار بسیجی دارد و هفته بسیج سازندگی از ۱۷ اردیبهشت ماه جاری آغاز شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha