رسانه‌ها با جهاد تبیین بازگو کننده خدمات نظام باشند+فیلم

یزد- ایرنا- فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: رسانه‌های گروهی در قالب جهاد تبیین بازگو کننده خدمات نظام در ابعاد مختلف در ۴۳ سال گذشته به مردم و جوانان باشند.

به گزارش ایرنا، سردار حسین زارع کمالی چهارشنبه شب در نشستی با خبرنگاران استان افزود: بیان خدمات نظام و انقلاب توسط رسانه‌های گروهی موجب شکست توطئه دشمنان و مایه امید و اعتماد آحاد جامعه است.

وی به اهمیت اطلاع رسانی و تبیین خدمات مختلف نظام از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون اشاره کرد و گفت: هرچند تاکنون برای این مهم اقداماتی در استان صورت گرفته ولی اصلا قابل قبول و پذیرش نیست.

فرمانده سپاه الغدیر بیان کرد: در جنگ روایت‌ها و ادراکی و شناختی هستیم و دشمنان با تحریف واقعیات به دنبال تسخیر قلب و ذهن مردم و نسل جوان هستند و باید با جهاد تبیین برای شکست دشمن تلاش کرد.

زارع کمالی اظهار کرد: دشمنان برای ضربه زدن به اصل نظام و انقلاب به خصوص در حوادث اخیر و آشوب‌ها از تمامی اهرم‌ها استفاده کرد ولی روحیه ولایتمداری و بصیرت مردم آتش فتنه را خاموش کرد.

وی بیان کرد: روحیه انقلابی، جهادی، ولایتمداری و دشمن شناسی همه جزو عوامل مهمی است که موجب شد استکبارجهانی و حامیان آنها علیه نظام و جنگ تمام عیار ترکیبی متحمل شکست شوند.

فرمانده سپاه الغدیر در ادامه به انجام ۴۴ فعالیت در یک سال اخیر در استان با همکاری مردم و مسئولان توسط این نهاد اشاره کرد که باید به نحو مناسب اطلاع رسانی شود که نقش مهمی در امید آفرینی دارد.

زارع کمالی بیان کرد: آبرسانی به ۴۲ روستا، بهسازی ۷۵ رشته قنات به ارزش ۱۷ میلیارد ریال، اعزام ۱۷۶ تیم پزشکی تخصصی، عمومی و تیم‌های بهداشتی و درمانی به مناطق کم برخوردار و ارائه خدمات رایگان به بیش از ۷۰۰۰ نفر، حمایت مادی و معنوی بیش از ۲۰ طرح دانش بنیان و فناور و تسهیل گری و خدمات به بیش از ۹۶۰ زوج نابارور جزو اهم اقدامات است.

وی دیگر خدمات انجام شده را شامل برگزاری بیش از ۹۰۰ کارگاه آگاه سازی پیرامون جمعیت و فرزندآوری، افتتاح ۳۸ کارگاه تولیدی و مشاغل خانگی خرد و کلان ویژه زنان سرپرست خانواده، کمک به اشتغال ۷۰ نفر در دانش بنیان‌ها و ساخت و بهسازی ۱۳۰ واحد مسکونی ویژه محرومان و عارضه یابی و مانع زدایی از ۶۰ معدن استان ذکر کرد.

این مسئول در پایان از همکاری خبرنگاران و فعالان مجازی و رسانه‌های استان یزد با مجموعه سپاه و بسیج قدردانی کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۳۲۰ هزار بسیجی دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha