مشکل آب شرب روستاهای کشور طی سه سال آینده حل می‌شود

یزد- ایرنا- رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: طی سه سال آینده توسط بسیج سازندگی با همکاری سایر بخش‌ها مشکل آب شرب مناطق روستایی در سطح کشور حل می‌شود.

به گزارش ایرنا، سردار "غلامرضا سلیمانی" روز دوشنبه در آیین بهره‌برداری از مرحله اول آبرسانی به روستاهای بختیاری و شهریاری شهرستان خاتم یزد با اشاره به اینکه مردم، ولی نعمتان جمهوری اسلامی هستند افزود: مردم مناطق روستایی و عشایری به طور خاص باید مد نظر باشند و ما مسئولان بدهکار آنها و موظف هستیم تمام اقدامات و امکانات را برای رفع مشکلات بسیج کنیم.

وی ادامه داد: بسیج به واسطه دستور مقام معظم رهبری عزمی جزم دارد تا همه امکانات، ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و سرمایه‌ها و نیروی عظیم جهادی خود را که در قالب گروه‌های جهادی در حال فعالیت هستند در مسیر حل مشکلات مردم قرار داده و در این زمینه نقش آفرینی کند و این مسیر آغاز شده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه در مرحله اول هفت هزار و ۲۰۰ روستا در جهاد آبرسانی در سطح کشور در برنامه قرار گرفتند و ۴۰ درصد پیشرفت در سال جاری داشته‌اند گفت: در یک برنامه سه ساله تمام روستاهایی که مشکل آب شرب دارند این مشکل برطرف خواهد شد، هر چند شاید در سال‌های گذشته این اتفاق افتاده ولی به علت گسترش روستاها این اقدام نیاز داشت مجددا در دستور کار قرار گیرد.

سلیمانی با بیان اینکه بسیج آمادگی دارد بر اساس مشکلاتی که شهرستان دارد براساس اولویت و توافقات انجام شده با بسیج سازندگی مشکلات آن را برطرف کند افزود: در کمک به مباحث کشاورزی و حل مشکل آب، ایجاد مشاغل خرد و خانگی و در آموزش و واگذاری تسهیلات در راستای ایجاد صنایع تکمیلی، زنجیره‌های تولید تا تولیدات مردم به بازار برسد در تمام این عرصه‌ها حاضر هستیم هر اقدامی لازم است انجام دهیم.

همچنین سردار حسین زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر یزد از تمامی بخش‌هایی که برای تحقق اهداف بسیج در خدمت به مردم به خصوص در مناطق محروم و روستاهای دوردست فعالیت کردند قدردانی کرد و گفت: خدمت به مردم در عرصه‌های مختلف جزو برنامه‌های مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار جمعیت ۳۲۰ هزار بسیجی دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha