۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۵۴
کد خبر: 85481421
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

استاندار یزد در محل تمرین تیم فوتبال چادرملو حضور یافت

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۵۴
کد خبر: 85481421
استاندار یزد در محل تمرین تیم فوتبال چادرملو حضور یافت

یزد- ایرنا- استاندار یزد با حضور در جمع کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال چادرملو اردکان ضمن قدردانی از آنها گفت: صعود تیم فوتبال چادرملو اردکان به لیگ برتر کشور یکی از آرزوهای دیرینه مردم و جامعه ورزش است و امیدواریم امسال محقق شود.

به گزارش شامگاه شنبه روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان یزد، "مهران فاطمی" در جمع اعضا و کادرفنی تیم چادرملو افزود: از زمانی که این تیم در استان مستقر شد و بازی‌های بسیار خوبی را انجام داد شور و هیجان خاصی به خصوص در حوزه جوانان ورزش دوست ایجاد شد.

وی ادامه داد: امیدوار هستیم که تیم فوتبال چادرملو در دیدارهای باقی‌مانده مقابل حریفان خود به برتری برسد و در ۱۶ خردادماه شاهد صعود این تیم به لیگ برتر باشیم تا فصل جدیدی در عرصه ورزش فوتبال در استان ایجاد شود.

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان یزد به موفقیت‌های تیم فوتبال چادرملو در لیگ دسته اول کشور اشاره کرد و گفت: حضور این تیم در برتر یک خواست مردم و ورزشکاران استان است.

همچنین کادرفنی تیم فوتبال چادرملو اردکان گزارشی از آخرین وضعیت تیم و مسابقات آینده آن در لیگ آزادگان ارائه کردند.

استاندار یزد در محل تمرین تیم فوتبال چادرملو حضور یافت

تیم فوتبال چادرملو اردکان یزد هم‌اکنون با ۶۳ امتیاز بعد از تیم‌های خیبر خرم آباد و فجر شهید سپاسی شیراز در رده سوم جدول لیگ آزادگان است.

تیم‌های داماش گیلان، مس کرمان، سایپا تهران، دریا کاسپین بابل، مس سونگون ورزقان، خلیج فارس ماهشهر، پارس جنوبی جم، خیبر خرم‌آباد، نفت مسجدسلیمان، فجرشهید سپاسی، آرمان گهر سیرجان، استقلال ملاثانی، مس شهربابک، ون پارس اسلامشهر، چادرملو اردکان، شهرداری آستارا گیلان، مناطق نفت خیز گچساران و خوشه طلایی در این رقابت‌ها حضور دارند.

در پایان این مسابقات تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ یک به لیگ برتر فصل آینده صعود می‌کنند و سه تیم پایانی جدول یعنی تیم‌های شانزدهم، هفدهم و هجدهم لیگ یک به لیگ دسته دوم فصل آینده(۱۴۰۴-۱۴۰۳) سقوط خواهند کرد.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارند و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۲ شهرستان در اختیار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha