۱۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۷:۲۲
کد خبر: 84960089
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پنج هزار و ۳۰۰ بسیجی در طرح‌های فناوری یزد سازماندهی شدند

یزد- ایرنا- فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: تاکنون پنچ هزار و ۳۰۰ بسیجی نخبه در طرح‌های فناوری، علمی و مهارتی در استان شناسایی، جذب و سازماندهی شدند.

سردار حسین زارع کمالی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون توسط این افراد ۱۹ طرح فناورانه و ۲۲ مسئله اولویت دار استان رصد و برای کمک به ارتقای آنها برنامه‌ریزی شد.

وی به اهمیت شناسایی مسایل و مشکلات و برنامه‌ریزی برای حل مطالبات با همکاری بخش‌های مختلف و کمک به دولت با استفاده از نخبگان بسیجی تاکید کرد.

این مسئول اظهار کرد: احصاء و کمک به توسعه همه جانبه و متوازن استان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و عمرانی جزو برنامه و رویکرد مهم بسیج یزد است .

زارع کمالی بیان کرد: تمامی نخبگان و اساتید حوزه و دانشگاه در کنار هم می‌توانند مجموعه سپاه و بسیج را در مسیر تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی یاری دهند.

وی تاکید کرد: تمامی نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در یزد و مناطق و شهرستان‌های استان آمادگی همکاری در اجرای طرح‌های فرهنگی و عمرانی را دارند.

پنج هزار و ۳۰۰ بسیجی در طرح‌های فناوری یزد سازماندهی شدند

این مسئول بیان کرد: کار مجموعه بسیج با همکاری بخش‌های مختلف کمک به دولت و مسئولان در راستای خدمت بهتر و بیشتر به آحاد مردم در مناطق محروم است.

زارع کمالی گفت: خدمت به مردم با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی با ایمان و اخلاص باید همواره به عنوان یک ارزش والای معنوی در جامعه گسترش و به دیگران منتقل شود.

به گفته فرمانده سپاه الغدیر یزد تلاش برای انجام فعالیت‌های علمی و فرهنگی با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها جزو برنامه‌های محوری است که توسط بسیج پیگیری می‌شود.

از جمعیت یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفری استان یزد ۳۲۰ هزار نفر آنها عضو بسیج هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha