۱۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۶:۰۴
کد خبر: 82660440
T T
۰ نفر
امام جمعه يزد: پيشرفت در صنايع نظامي در گرو مديريت جهادي و  انقلابي است

يزد - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: پيشرفت در عرصه صنايع نظامي و قطع تمام وابستگي ها در گرو توجه به مديريت جهادي ، روحيه انقلابي و ارزش هاي ديني است .

آيت‌الله محمدرضا ناصري يزدي روز يكشنبه در ديدار فرماندهان و پاسداران سپاه الغدير يزد افزود: به بركت روحيه انقلابي و مديريت جهادي ، موفقيت هاي بسيار مهمي در 38 سال گذشته نصيب كشور و مردم شده است.
وي ادامه داد: اين روحيه ارزشمند براي موفقيت در عرصه هاي مختلف ديگر كشور و صنايع خودرو سازي نيز بايد همواره به صورت عملي مدنظر مسئولان و كارشنان مرتبط قرار گيرد و در اجرا محقق شود.
نماينده ولي فقيه در استان تصريح كرد: روحيه جهادي و انقلابي و بهره گيري از تمام ظرفيت هاي داخلي و اقتصاد مقاومتي بايد همواره محور تمام تصميم ها و فعاليت ها قرار گيرد.
ناصري بيان كرد: اگر روحيه جهادي و انقلابي مدنظر قرار نگيرد قطعا نمي توان به اهداف عاليه نظام و انقلاب رسيد ، بنابراين همواره بايد ملزم به اجراي آن بود.
امام جمعه يزد تصريح كرد: به بركت انقلاب اسلامي در بخش نظامي و صنايع مختلف كارهاي بزرگي انجام شده ولي كافي نيست و بايد با روحيه انقلابي و مديريت جهادي تلاش مضاعف كرد.
ناصري از مجموعه سپاه الغدير يزد در بخش هاي مختلف و فعاليت هاي انجام شده قدرداني كرد.
افزون بر 300 هزار نفر در يزد با بسيج همكاري دارند، اين استان يك ميليون و 138هزار نفر جمعيت دارد.
7536*2047* خبرنگار*كاظم سبحان زاده*انتشار: عباسقلي اشكورجيري

سرخط اخبار استان‌ها