استاندار لرستان: ایثارگران سرمایه‌های معنوی کشور هستند

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: جانبازان و ایثارگران سرمایه‌های معنوی کشور هستند و تقدیر از این قشر وظیفه همگانی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا فرهاد زیویار روز پنجشنبه در دیدار با جمعی از جانبازان ۷۰ درصد استان اظهار کرد: خدمتگزاری به خانواده‌های معظم جانبازان و ایثارگران تنها وظیفه یک ارگان خاص نیست بلکه تمام مسوولان وظیفه دارند در حد مقدورات و توانایی‌های خود برای تکریم و خدمت به این قشر تلاش کنند.

وی رسیدگی به مشکلات جانبازان را تکلیف دانست و افزود: جانبازان سرمایه‌های معنوی کشور و مایه افتخار جامعه هستند که خدمت به آنها افتخار بزرگی است.

زیویار با اشاره به اینکه افتخار خدمت به جانبازان، مسوولیت و ماموریت دست‌اندرکاران دولت را مضاعف می‌کند گفت: در این دیدار مسائل، مشکلات و خواسته‌های جانبازان با حضور برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی مطرح شد که پیگیری می شود.

استان لرستان ۶ هزار و ۵۴۴ شهید، ۹۸ هزار و ۸۳۷ ایثارگر، ۲هزار و ۹۵۱ نفر جانباز زیر ۲۵درصد، ۶ هزار و ۳۷۹ جانباز ۲۵ تا ۷۰ درصد، ۲۶۳ جانباز ۷۰ درصد به بالا، همچنین ۸۳۷ نفر آزاده تقدیم انقلاب و نظام کرده است و ۶ هزار و ۲۵۰ فرزند شهید دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha