استاندار: برگزاری کنگره شهدای لرستان در راستای زنده نگه داشتن یاد شهیدان است

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: جانفشانی شهدا موجب حفظ و استقلال کشور شده و برگزاری مطلوب کنگره شهدای استان کمترین اقدام در راستای زنده نگه داشتن یاد شهدا است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرهاد زیویار روز چهارشنبه در ستاد کنگره ۶هزار و ۵۴۴ شهید لرستان اظهار کرد: شهدا ذخیره های تمام نشدنی انقلاب اسلامی هستند که تمام تلاش برای برگزاری این کنگره یک خدمت است و باید کمک کنیم قدم اساسی برداریم.

وی با اشاره به اینکه خدمت به شهدا هویت سازی است گفت: یک تیم منسجم و همراه برای برگزاری کنگره شهدای لرستان تلاش می‌کند و درک خوبی نسبت به این موضوع وجود دارد.

زیویار افزود: اعداد و ارقام اختصاصی به برگزاری کنگره نسبت به سال اول چند برابر شده است و هرچقدر در این زمینه کار کنیم، بازهم کمترین اقدام برای زنده نگه داشتن یاد شهدا است.

استاندار لرستان بیان کرد: جانفشانی شهدا موجب حفظ و استقلال کشور شده است و در این راستا موزه دفاع مقدس برای تبیین و معرفی از خود گذشتگی شهیدان به نسل جوان خواهد بود.

زیویار گفت: اقدامات کمیته‌های کنگره حدود ۹۰ درصد پیشرفت داشته و در یکسال گذشته عملکرد ها مثبت است.

وی ادامه‌ داد: همایش کنگره شهدای لرستان در مهرماه برگزار می‌شود؛ همچنین محتمل است که دیدار با مقام معظم رهبری در خرداد ماه صورت گیرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha