معاون استاندار لرستان: مشکل تبدیل وضعیت جامعه ایثارگران پیگیری می‌شود

خرم‌آباد - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: برای سرعت بخشی به تبدیل وضعیت جامعه ایثارگران پیگیری های درون استانی انجام خواهیم داد و چنانچه دستگاهی در این خصوص تخلف کند برخورد لازم را خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجید منعمی روز دوشنبه در جلسه هم اندیشی ریاست عالی بنیاد با نخبگان تشکل های شاهد و ایثارگر لرستان که با حضور سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی برگزارشد، اظهار کرد: تلاشمان بر این است که برای بهبود اوضاع جامعه ایثارگران استان از هیچ کوششی در همه ابعاد دریغ نکنیم.

وی افزود: هرمشکلی از جامعه ایثارگران به ما منعکس شود دغدغه مندانه پیگیری خواهیم کرد.

منعمی در خصوص تبدیل وضعیت جامعه ایثارگران شاغل در دستگاه‌های اجرایی، بیان کرد: سه ماه پیش در این خصوص مکاتبه ای با مدیرکل امور اجتماعی برای تجمیع این موارد داشته ایم که دلیل توقف هرکدام را بررسی کنند و در این راستا برای سرعت بخشی به تبدیل وضعیت این عزیزان نیاز به کمک بنیاد هم داریم و تمام پیگیری های درون استانی را هم انجام خواهیم داد و چنانچه دستگاهی در این خصوص تخلف کند برخورد لازم را خواهیم داشت.

وی درخصوص تشکل‌های دانشجویی عنوان کرد: ما برای صحبت با دانشجویان استقبال می‌کنیم و از نظرات دانشجویان کف میدان استفاده خواهیم کرد و هرجا که لازم باشد توضیحات لازم را هم ارائه خواهیم داد تا فضا روشن‌تر شود و تبیینی هم خواهد بود و این از مطالبات خود ما از دانشگاه ها است.

منعمی افزود: معرفی کردن شهدا از وظیفه تشکل های دانشجویی است و انتظار می‌رود که فعالانه به میدان بیایند و این فضا را تبیین کنند و جریان‌های دانشجویی اثرگذاری باشند.

استان لرستان ۶ هزار و ۵۴۴ شهید، ۹۸ هزار و ۸۳۷ ایثارگر، ۲هزار و ۹۵۱ نفر جانباز زیر ۲۵درصد، ۶ هزار و ۳۷۹ جانباز ۲۵ تا ۷۰ درصد، ۲۶۳ جانباز ۷۰ درصد به بالا، همچنین ۸۳۷ نفر آزاده تقدیم انقلاب و نظام کرده است و ۶ هزار و ۲۵۰ فرزند شهید دارد.

حضور در گلزار شهدا، افتتاح یادمان شهدای جاویدالاثر، سخنرانی در یادواره شهید بروجردی ، نشست با دانشگاهیان لرستان ، حضور در مراسم گرامیداشت روز دختر ، دیدار با جانبازان و خانواده شهید امنیت ، شرکت در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، حضور و سخنرانی در یادواره یکهزار و ۴۰۰ شهید بمباران، ۲۹۵ شهید عملیات حاج عمران و ۱۶۹ شهید آزادسازی خرمشهر از برنامه های سفر دوروزه معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به لرستان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha