۲۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۴۶
کد خبرنگار: 1414
کد خبر: 85028078
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

علی رمضانپور بازرس کل استان اردبیل شد

۲۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۴۶
کد خبر: 85028078
علی رمضانپور بازرس کل استان اردبیل شد

اردبیل-ایرنا- آیین تکریم و معارفه بازرسان کل سابق و جدید استان اردبیل با حضور قائم مقام بازرس کل کشور، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار اردبیل و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا حجت الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو در آیین تکریم و معارفه بازرسان کل سابق و جدید استان اردبیل، ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم ولایی و حسینی استان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با ارائه گزارشی از وضعیت استان گفت: مجموعه قضایی استان اردبیل با ۱۸ حوزه قضایی مشغول ارائه خدمت قضایی به مردم است.

وی گفت: سازمان بازرسی به عنوان یک دستگاه نظارتی باید با مدیران تعامل و هم افزایی داشته باشد تا به مدیران چنین حسی نداشته باشند که سازمان بازرسی جلوی کار آنها را می‌گیرد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل اضافه کرد: علاوه بر این این سازمان باید در رصد، نظارت و برخورد با متخلفان اقتدار داشته باشد و مسلّماً قانومندی و انجام وظایف ذاتی از سوی دستگاه ها موجب پیشگیری از تخلفات و آسیب‌هاست.

حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو اجرای قانون را مهمترین مولفه موفقیت دستگاه ها ارزیابی کرد و گفت: دستگاه‌ها و نهادهای دولتی مکلف به اجرای صحیح، دقیق و شفاف قانون هستند که مسلماً موجب جلب رضایتمندی عمومی مردم می شود.

علی رمضانپور بازرس کل استان اردبیل شد

سازمان بازرسی وظیفه سنگینی در سالم‌سازی دستگاه‌ها دارد

همچنین در این جلسه آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان با قدردانی از خدمات مدیر کل سابق استان و آرزوی موفقیت برای بازرس جدید استان گفت : سازمان بازرسی وظیفه سنگینی در سالم سازی دستگاه‌ها و نهادها برای ارائه خدمت به مردم بر عهده دارد.

وی اضافه کرد: حساس‌ترین نبض دستگاه‌ها در دستان دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان بازرسی است و نباید کوچکترین خطا و اشتباهی در فرآیند رسیدگی و نظارت وجود داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با تاکید بر لزوم تمیز دادن نفع شخصی و نفع عامه مردم اظهار داشت: جایی که نفع شخصی در میان باشد باید به جدی‌ترین نحو ممکن با منفعت طلبی و فرصت طلبی مقابله کرد و جایی که نفع عامه مردم در جریان باشد باید به دید مثبت درصدد رفع موانع و مشکلات برآیند.

علی رمضانپور بازرس کل استان اردبیل شد

حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن وظیفه ما را دو چندان می‌کند

همچنین در این مراسم استاندار اردبیل با قدردانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار داشت: حضور گسترده و بی‌سابقه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه وظیفه ما را در رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم دو چندان می‌کند و باید با تمام توان برای امنیت، آرامش و رفاه مردم هر آنچه در توان داریم، انجام بدهیم.

سید حامد عاملی یادآورشد: در شرایطی که تمام تلاش دشمنان نظام بر این است تا نظام جمهوری اسلامی ایران را ناکارآمد جلوه دهد، بهترین راهکار مقابله با این ترفند برنامه‌ریزی دقیق و علمی بلندمدت و کوتاه مدت برای حل امورات مردم است و اگر در اجرای این برنامه ریزی‌ها موفق باشیم،نقشه های دشمن شکست خواهد خورد.

استاندار اردبیل با یادآوری بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، توجه به کارآمدی و ناکارآمدی نظام را بسیار مهم عنوان کرد و شناساندن مجرای کارآمدی نظام را یک ضرورت دانست و گفت: اجرای عدالت و تبعیت از قانون مهمترین مولفه کارآمدسازی نظام است.

وی توجه به اجرای عدالت ، توجه به کیفیت ، شناسایی نقاط ضعف مقررات و... را مهمترین رسالت سازمان بازرسی عنوان نمود که می‌تواند در ارائه خدمتگذاری مطلوب به مردم بسیار موثر واقع شود.

عاملی در ادامه بر لزوم هماهنگی روز افزون بین دستگاه های اجرایی به منظور استفاده بیش از پیش از ظرفیت ها و ارتقای شاخص های توسعه استان تاکید نمود.

استاندار اردبیل در پایان از حمایت های دستگاه قضایی استان از اقدامات قانونی دستگاه های اجرایی استان برای فراهم نمودن مسیر برای خدمتگذاری مطلوب به مردم قدردانی نمود.

در این مراسم کاظمی الموتی بازرس سابق استان گزارشی از اقدامات و عملکرد سازمان بازرسی استان ارائه کرد و علی رمضانپور بازرس جدید استان به تشریح برنامه‌های آتی این سازمان پرداخت.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha