۱۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۰۷
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85020041
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ویژه کاشان:خودباوری ملت ایران از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

کاشان _ ایرنا _ فرماندار ویژه کاشان گفت:یکی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، افزایش خودباوری در بین ملت است، اعتماد به نفسی که موجب پیشرفت‌های عظیم در حوزه‌های مختلف کشور شد.

به گزارش ایرنا،محمدشریف زارعی روز یکشنبه در جمع نمازگزاران مسجد جامع شهر برزک افزود: در گذشته همه اتکای کشور به غرب بود به گونه ای که خودباوری نداشتیم و زمانی که قبل از انقلاب را با امروز مقایسه می کنیم متوجه می شویم که در همه عرصه های علمی،فناوری،بهداشت و درمانی پیشرفت کرده ایم.

وی اظهار کرد: قبل از انقلاب اسلامی بیشتر پزشکان از کشورهای خارجی مثل هندوستان،فیلیپین،بنگلادش و غیره بودند اما امروز کشور ایران در حوزه درمانی،سلول های بنیادی و غیره رتبه های نخست دنیا را دارد و از ۵۳ کشور برای درمان به مراکز درمانی ایران مراجعه می کنند.

فرماندار ویژه کاشان بیان کرد: در حوزه نظامی و امنیتی امروز به جایی رسیدیم که استکبار جهانی و غرب متوجه شده اند که جمهوری اسلامی یک قدرت بین المللی است.

زارعی گفت: ما تنها در خاورمیانه قدرتمند نیستیم بلکه در جهان یک ابرقدرت محسوب می شویم و امروز دیگر نمی توان تنها از بلوک شرق و غرب صحبت کرد بلکه اضلاع دیگر قدرت در جهان ایجاد شده که مهم ترین ضلع این قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: قبل از انقلاب مستشاران نظامی آمریکایی در ایران ۱۷ میلیارد تومان حقوق دریافت می کردند اما نظامیان ما قبل از انقلاب ۱۴ میلیارد تومان حقوق دریافت می کردند و این نشانه عمق وابستگی کشور در دوران رژیم منحوس پهلوی به بیگانگان بود.

وی اظهار کرد: امروز در کشور ۳۰۰ نوع موشک تولید می شود و این از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و خودباروی است که در سایه نظام اسلامی ایجاد شده است.

فرماندار ویژه کاشان گفت:در کشور ما بلندپایه ترین مسئول ازجمله مقام معظم رهبری و رئیس جمهور بین مردم می نشینند و به صحبت های آنها گوش می کنند و این شکل محبت آمیز ارتباط بین مسئولان و مردم فقط در ایران وجود دارد،تنها در صدر اسلام در حکومت پیامبر(ص) و حضرت علی(ع) این شکل ارتباط بین مردم و حکومت وجود داشت و بعد از ۱۴۰۰ سال دوباره به حکومت واقعی اسلامی رسیدی،این نوع حکومتی در هیچ کشور اسلامی هم وجود ندارد و این به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

زارعی گفت: مردم بخش برزک مردمی مومن،متعهد و انقلابی هستند و طی یکسال اخیر هشت کیلومتر از جاده کاشان_برزک ۲بانده شده و ۵۰ میلیارد تومان هم برای این محور هزینه شده است.

وی افزود: بنا داشتیم ۱۵ کیلومتر محور برزک_کاشان در ایام الله دهه فجر تکمیل شود اما شرایط جوی امکان قیرپاشی و آسفالت را مشکل کرد و به زودی این محور تکمیل می شود.

وی اظهار کرد: برزک با کمبود آب بهداشتی مواجه است که طرح های آبرسانی در این منطقه در حال اجراست و بحث کمبود آب را با اجرای این طرح ها رفع می کنیم.

به گزارش ایرنا،۱۲ طرح عمرانی با اعتبار ۸۲ میلیارد تومان امروز(۱۶بهمن)همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر با حضور فرماندار ویژه کاشان در بخش برزک کاشان افتتاح و کلنگ زنی شد.

این طرح ها شامل افتتاح نصب سیستم پایش تصویر در سراسر بخش برزک،مرغداری تخم گذار،کارخانه کنسانتره و آب میوه،بهسازی و آسفالت محور گردشگری سعدآباد_برزک،سنگ فرش محور تاریخی مصلی،آسفالت محور کاشان-برزک-موته،کارگاه تولیدی پت و کارگاه قالیشویی و سرویس بهداشتی در روستای آزران و کلنگ زنی محور کمربندی برزک و گازرسانی ناحیه صنعتی سده است.

برزک منطقه‌ای کوهستانی با جمعیت نزدیک به ۱۵ هزار نفر در ۴۵ کیلومتری کاشان قرار دارد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha