۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۲۶
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85508135
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰۰ درصد تعهد اشتغال شهرستان اردستان محقق شد

۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۲۶
کد خبر: 85508135
۱۰۰ درصد تعهد اشتغال شهرستان اردستان محقق شد

کاشان -ایرنا- رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان گفت: تعهد اشتغال این شهرستان در سال گذشته هزار و۸۳۲ نفر بود که در پایان سال درمجموع به ۲ هزار و ۱۶۳ نفر رسید که این رقم بیش از ۱۰۰ درصد تعهد یاد شده است.

به گزارش ایرنا، وحید نقوی روز پنجشنبه در نشست کارگروه اشتغال اردستان افزود: با توجه به سرمایه‌گذاری‌های انجام‌ شده در سال‌های گذشته در بخش‌های مختلف صنعتی، معدنی، کشاورزی و دیگر صنف‌ها، وضعیت ایجاد اشتغال شهرستان رضایت بخش است.

وی بیان کرد: با توجه به اقدام‌ها و سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در شهرستان، پرداخت بیمه بیکاری ۲۰ درصد کاهش یافته است.

رییس اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی اردستان بیان کرد: اشتغال یکی از مهمترین و اساسی‌‍ترین دغدغه‌های جامعه است و باید با آینده نگری، بهتر کار کنیم تا آینده بهتری داشته باشیم.

نقوی، تعهد اشتغال سال جاری شهرستان را یکهزار و ۶۳۷ نفر اعلام کرد و افزود: تاکنون ۱۲۶ فقره تعهد اشتغال محقق شده، همچنین امسال ۲۲ درصد تعهد اشتغال به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تعلق دارد که دستگاه‌های مجری باید بر اساس سهمیه تعیین شده نسبت به ثبت اسامی در سامانه رصد اقدام کنند.

فرماندار اردستان هم در این نشست گفت: آمار اشتغال در دولت شهید رئیسی رشد قابل توجهی داشته و از منفی ۲.۵ دهم در دولت قبل در پایان سال ۱۴۰۲ به رشد مثبت ۵/ ۹۸ درصد رسیده است.

سید محمد هادی احمدی طبا با تجلیل از خدمات شهید رئیسی افزود: اقدامات مثبت دولت مردمی قابل ستایش است که خداوند در ازای آن فیض شهادت را نصیب آیت‌الله رئیسی ساخت، هرچند رسانه‌های معاند و کسانی که پیشرفت کشور را نمی‌خواهند، با افکار مردم بازی می کنند.

وی تصریح کرد: ارتقای سطح کارآمدی مالیاتی، ایجاد ثبات در بخش پولی و بانکی، حذف امضاهای طلایی و ایجاد درگاه صدور مجوزها از جمله اقدام های مثبت انجام شده در دولت سیزدم است‌.

شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha