۸۰ درصد مصوبه های شورای فرهنگ عمومی اردستان اجرا شد

کاشان - ایرنا - سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان گفت: سال گذشته با همکاری و هم افزایی دستگاه های عضو شورای فرهنگ عمومی، در مجموع ۶ نشست برگزارشد که ۳۱ مصوبه داشت و ۸۰ درصد مصوبه های آن اجرا شد.

به گزارش ایرنا، رضوان امامدادی روز پنجشنبه در هشتاد و ششمین نشست شورای فرهنگ عمومی اردستان اظهار کرد: ۲۰ درصد بقیه مصوبه‌ها نیز که اجرا نشده درآن بازه زمانی چندان تاثیر گذار نبوده است.
وی در ادامه به دستور کار این نشست اشاره کرد و افزود: بررسی معضل ها و ویژگی‌های فرهنگی که در جامعه شهری و روستایی منطقه وجود دارد و ارایه راهکار مناسب برای رفع این چالش ها ازجمله هدف‌های برگزاری نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان است.
وی افزود: تشکیل کمیته برنامه‌ریزی با محوریت ائمه جماعت، تولید محتوا برای بازنشر در فضای مجازی و برگزاری نشست‌ در مکان های مذهبی و مسجدها با محوریت ناحیه مقاومت بسیج در راستای جهاد تبیین در ایام انتخاب خواهد بود.

اسلام دین اخلاق ، فرهنگ و انسانیت است
امام جمعه اردستان هم در این نشست گفت: فرهنگ اسلامی سرآمد اخلاق است و پاسداشت مکارم الاخلاق به ویژه در ایام انتخابات ضرورت دارد، چرا که چشم دوست و دشمن داخلی و خارجی نظاره گر رفتار ما است.
حجت الاسلام حسن دهشیری افزود: کوتاهی و بی‌توجهی به این موضوع موجب می شود دشمن آن را نقطه ضعف نظام دانسته و از آن سواستفاده کند.
وی تصریح کرد: تمام کسانی که می خواهند رای بدهند و یا از مردم رای بگیرند باید این موارد را مورد توجه ویژه قرار دهند و بهانه به دست دشمن ندهند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی اردستان بیان کرد: همه بدانند رعایت این موضوع نشانه شخصیت هر فرد، رفع کننده اختلاف، زمینه ساز ایجاد همبستگی، وحدت و کسب آبرو برای نظام و جامعه و پایبندی به اسلام و انقلاب خواهد بود.

مشارکت حداکثری در انتخابات مهم است
فرماندار اردستان هم در این نشست گفت: امروز بحث مشارکت حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بسیار مهم و تاثیر گذار است.
سید محمد هادی احمدی طبا افزود: انتشار خدمات دولت شهید رئیسی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است و می تواند در افزایش حضور اقشار مختلف در انتخابات اثر گذار باشد.
وی اظهار کرد: نحوه انتخاب نامزد ریاست جمهوری در حرکت کشور به سوی قله پیشرفت تاثیر گذار خواهد بود و اگر درست انتخاب شود حرکت را سریع‌ تر کرده و رسیدن به قله زودتر انجام می شود، در غیر این صورت حرکت کند خواهد شد.
فرماندار اردستان تاکید کرد: ائمه جمعه و جماعت این موضوع را برای اقشار مختلف تشریح کنند تا شاهد حضور پرشور در انتخابات پیش رو باشیم.
وی دربخش دیگری از سخنان خود به موضوع جوانی جمعیت در شهرستان اشاره کرد و افزود: این موضوع برای شهرستان مهم است چرا که شهرستان به سوی پیری جمعیت پیش می رود.
فرماندار اردستان بیان کرد: در این سال ها اقدام های خوبی برای تشویق و ترغیب خانواده ها به فرزند آوری مانند واگذاری زمین به خانواده های دارای سه فرزند و بالاتر انجام شده است.
شهرستان اردستان بابیش از ۴۳هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha