امام جمعه کاشان: مردم با ملاحظه برنامه  نامزدها، فرد اصلح را انتخاب کنند

کاشان _ ایرنا _ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: به مردم سفارش می‌کنم حرف همه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را گوش کنند و با ملاحظه برنامه آنها، فرد اصلح را انتخاب کنند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کاشان که در مصلای بقیه‌الله‌الاعظم (عج) این شهر اقامه شد افزود: یکی از معیارهای تشخیص اصلح این است که ببینیم این افراد نسبت به طبقه محروم جامعه چه عملکردی داشته اند.

وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند انتخابات آینده استمرار تشییع پیکر شهید رئیسی است، معظم له فرمودند اگر می خواهید مراسم تشییع شهید رئیسی را تکمیل کنید در انتخابات حضور حداکثری داشته باشید.

امام جمعه کاشان بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به نامزدهای انتخابات تاکید کردند که از بداخلاقی و لجن پراکنی علیه یکدیگر پرهیز کنید و به طرفداران خود بگویید از بداخلاقی، تهمت و غیبت پرهیز کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به سالروز شهادت امام باقر(ع) گفت: آسان‌ترین راه برای رسیدن به رضوان الله توسل به حضرت امام باقر(ع) است، ایشان فرمودند اگر خدا از شما حسن نیت دید به شما کمک می‌کند، اگر خالصانه و برای خدا کار کنیم خدا کمک به ما را تضمین می کند.

وی اظهار کرد: امام باقر(ع) برای ایجاد حکومت اسلامی در دراز مدت زمینه سازی کرد، رسانه پرقدرت بنی امیه ذهن مردم را علیه حضرت علی(ع) تحریک می کرد و امام باقر(ع) اذهان مردم که تحت تاثیر تبلیغ رسانه‌ای آن ها علیه حضرت علی(ع) قرار داشت را با تبیین شفاف کرد، نیروسازی با تربیت شاگردان و اعزام آنها به سراسر جهان اسلام و ضربه به دستگاه جبار برای ایجاد انقلاب علیه ظالمان از جمله اقدامات ایشان بود.

امام جمعه کاشان بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخشی از پیام خود به حج گذاران امسال می فرمایند مسلمانان باید در همه ایام حج و در وقت بازگشت به کشور خود فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دهند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در بخش دیگری از سخنانش گفت: رژیم غاصب صهیونیستی چون در غزه نتیجه ای نگرفت می خواهد با حمله به لبنان برای خود دستاوردی ایجاد کند اما عملیات های حزب الله کار را به جایی رسانده که افسر عالی رتبه رژیم صهیونسیتی اقرار کرد که جرات خوابیدن هم ندارد چرا که حزب الله تنها در یک عملیات ۱۵ پایگاه مهم اسرائیل را کوبید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha