۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۱۵
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85210074
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ویژه کاشان:سال گذشته بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال در کاشان سرمایه گذاری شد

کاشان _ ایرنا _ فرماندار ویژه کاشان گفت:سال گذشته ۳۳ هزار میلیارد ریال در حوزه های تولید،صنعت،خدمات و غیره در این شهرستان سرمایه گذاری شد.

به گزارش ایرنا،محمدشریف زارعی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته کاشان،به مناسبت هفته دولت افزود: سال گذشته در بخش مخابرات ۱۸۵ طرح با اعتبار هزارو ۳۰۰ میلیارد ریال اجرا شد، طرح نهضت فیبر نوری در کاشان آغاز شده و در بحث امور برق هزار میلیارد ریال سال قبل طرح عمرانی انجام شد و ۱۳۰ نقطه که افت ولتاژ داشته تقویت شده است.

فرماندار ویژه کاشان بیان کرد:در بخش ورزش و جوانان ۲ سال قبل رتبه آخر استان اصفهان را داشتیم اما در ۲ سال اخیر سرانه ورزشی مردم کاشان به یک متر مربع رسیده و روز گذشته چند زمین ورزشی در بخش برزک کلنگ زنی شد و هشت هزار متر در روستاها به سرانه ورزشی شهرستان اضافه شده است.

زارعی گفت: در بخش صنعت و معدن ۵۸ طرح طی یک سال گذشته انجام شد،در حوزه جهاد کشاورزی احیای باغ ۴۰۰ هکتاری برزک شروع شد،احیا قنوات هم در این مدت انجام شده است.

وی افزود:در بحث میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری،شهر کاشان به عنوان شهر جهانی منسوجات سنتی ثبت شد.

وی اظهار کرد:سال قبل ۳۵ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع با ۲۸۰ مصوبه برگزار و ۸۵ درصد این مصوبات اجرا شده است.

فرماندار کاشان بیان کرد: سال گذشته ۲ هزار ۵۰۰ میلیارد تومان به صنعت و کشاورزی تسهیلات تبصره ۱۸ پرداخت شد.

زارعی گفت:گمرک کاشان سال قبل از بین ۱۶۰ پایانه گمرکی رتبه ۲۴ را کسب کرد و ۴۰۰ میلیون دلار صادرات به ۱۶ کشور انجام شد و یک درصد صادرات کل کشوئر از گمرک کاشان انجام شده است.

وی اظهار کرد:در بخش مسکن بعد از هشت سال که رکود کامل در این حوزه را شاهد بودیم دولت سیزدهم وارد صحنه شد و هزارو ۳۰۰ واحد مسکونی اقدام ملی که در دولت قبل هیچ اقدامی بری اجرا انجام نشده بود در سال ۱۴۰۱ شروع کردیم و امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۳ واگذاری ها به مردم انجام شود،سه هزار وام مسکن به متقاضیان وام پرداخت شد.

فرماندار ویژه کاشان بیان کرد:۲۰ هکتار زمین در شهرهای اقماری به محدوده شهری و روستایی الحاق شد،۵۰ هکتار برای کاشان الحاق شذ و ۳۰۰ هعکتار دیگر الحاق خواهد شد.

وی افزود: استمرار دولت مردمی شهیدان رجایی و باهنر در دولت آیت الله رییسی است،مردم یکبار دیگر طعم حضور یک شخصیت انقلابی،مردمی و ولایتمدار را چشیدند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha