۱۴ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۵۹
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85018763
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ویژه کاشان:اقدامات توسعه ای دولت سیزدهم در یک سال اخیر در کاشان چشمگیر است

کاشان _ ایرنا _ فرماندار ویژه کاشان گفت: اقدامات توسعه ای و عمرانی انجام شده توسط دولت سیزدهم طی یکسال اخیر در کاشان چشمگیر است.

به گزارش ایرنا،محمدشریف زارعی شامگاه جمعه در جمع نمازگزاران مسجد علی بن ابیطالب(ع) کاشان افزود:طی یکسال اخیر ۶۲ سایت مخابراتی و تقویت حوزه اینترنت در روستاها ایجاد کردیم و شبکه آبرسانی در چندین روستا اصلاح شد و امروز مردم آب شرب سالم و پایدار دارند.

وی اظهار کرد:همچنین در مدت یادشده بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) کاشان کلنگ زنی و بخشی از آن هم ساخته شده است و ۲۰۰ میلیارد تومان از دولت تسهیلات دریافت شده و دولت بعد از هزینه مبلغ یادشده مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل این بیمارستان مصوب کرده است.

فرماندار ویژه کاشان بیان کرد:امسال از طریق کمیته امداد امام خمینی(ره) ۶۰ میلیارد تومان وام اشتغال به مردم پرداخت شد و به هر کدام از اداره های کمیته امداد امام خمینی(ره) در کاشان و راوند ۲۰ میلیارد تومان دیگر مجوز برای اعطای وام داده ایم.

زارعی گفت:بانک کشاورزی کاشان طی یکسال اخیر ۴۵۰ میلیارد تومان وام به کشاورزان پرداخت کرده و در حوزه راه جاده کاشان _ برزک هم با هزینه ۵۰ میلیارد تومان در سال جاری ۱۵ کیلومتر آن دوبانده شد و پل راوند که شرایط آسیب زایی دارد قرار است در اسفند ماه رفع آسیب شود و ۲۰۰ میلیارد تومان برای آن اعتبار پیش بینی شده و مصوب کرده ایم.

وی افزود:امسال ۱۳ هزار میلیارد تومان سرمایه گذار در کاشان سرمایه گذاری کرده و شغل ایجاد شده است و در کاشان مشکل اشتغال مثل دیگر نقاط کشور نداریم هرچند در بحث اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی مشکلاتی وجود دارد.

وی اظهار کرد:از سرمایه گذاران خواسته ایم در حوزه ای سرمایه گذاری کنند که نیاز به افراد متخصص و تحصیل کرده داشته باشد تا مشکل بیکاری تحصیل کنندگان در کاشان رفع شود.

فرماندار ویژه کاشان بیان کرد:در روستاهای کاشان طرحی مصوب شد که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به جوانان زمین واگذار کند تا بتوانند در همان روستا خانه سازی کرده و ماندگار شوند تا از مهاجرت به شهرها جلوگیری شود چون روستا باید آباد باشد.

زارعی در بخش دیگری از سخنانش گفت:امروز فناوری ارسال ماهواره به فضا را داریم و یک روز در دوران جنگ تحمیلی کمترین امکانات را داشتیم و حتی سیم خاردار را از کشور روسیه وارد می کردیم اما امروز صدها نوع موشک و پهباد تولید می کنیم و کشورهای اروپایی مشتری ما هستند و این عظمت به برکت انقلاب اسلامی است.

وی اظهار کرد: هرچند مشکلاتی هم در کشور داریم اما در مقایسه با قبل از انقلاب رفاه در کشور چندین برابر شده و روستاهای ما آب و برق،خانه بهداشت،امکانات ورزشی و مدرسه و مسجد دارند اما در گذشته هیچ کدام از این امکانات نبود.

فرماندار ویژه کاشان بیان کرد: ما با ایمانی که مردم،جوانان و دانشمندان ما دارند قله های پیشرفت در کشور را فتح می کنیم و به همین دلیل دشمن از دست ما عصبانی است و نمی تواند جلو پیشرفت ما را بگیرد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha