۱۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۹:۵۶
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85018741
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دهه فجر فرصتی برای دیدار با مردم و تحکیم وحدت

۱۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۹:۵۶
کد خبر: 85018741
دهه فجر فرصتی برای دیدار با مردم و تحکیم وحدت

سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان امروز مهمان مردم بیجار بود، سفری که به بهانه‌های مختلف انجام می‌شود و این بار به یادآوری مهمترین محور انقلاب یعنی "وحدت کلمه" اختصاص داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این روزها که ویژه برنامه‌های جشن ۴۴ سالگی انقلاب و ورود به چهل و پنجمین بهار آزادی در مناطق مختلف کشور و از جمله کردستان برگزار می‌شود، نماینده رهبر معظم انقلاب در استان کردستان، عازم بیجار شد تا با مردم دیداری تازه کند، دیدارهایی که گاه و بی‌گاه به خواست مردم و یا اراده حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی انجام می‌گیرد تا "مردمی" بودن مسوولان در عمل محقق شود.

دهه فجر فرصتی برای دیدار با مردم و تحکیم وحدت

نماینده ولی فقیه در کردستان ابتدا نمایشگاه طرح‌های اشتغالزایی اجتماع محور این شهرستان را افتتاح کرد، نمایشگاهی که به همت بنیاد برکت دایر شده بود.

وی در ادامه با حضور در منزل حسن میرزایی یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس از ایثار و فداکاری این اسطوره صبر و وفاداری قدردانی کرد.

دهه فجر فرصتی برای دیدار با مردم و تحکیم وحدت

بخشی از برنامه‌های همیشگی نماینده ولی فقیه در کردستان در سفر به شهرستان‌ها، سرکشی از علمای شیعه و سنی است، دیداری که از بدو ورود نماینده ولی فقیه در استان، بارها تکرار شده است و این بار نماینده رهبر معظم انقلاب مهمان ماموستا جعفری امام جمعه اهل سنت بیجار و حجت‌الاسلام نظری از روحانیون شیعه ساکن این شهر شد.

دهه فجر فرصتی برای دیدار با مردم و تحکیم وحدت


انسجام و وحدت مهمترین ثمره انقلاب

نماینده ولی فقیه در کردستان در جمع مردم اهل سنت بیجار گفت: بعد از انقلاب، اتفاقات بسیار خوبی افتاد که به واسطه برخی ایرادها و مشکلات نباید آن را فراموش کرد.

حجت‌الاسلام پورذهبی یادآور شد: انسجام و وحدت مهمترین ثمره انقلاب اسلامی است و محبت بین مسلمانان افزایش یافت، نقطه قوتی که دشمن همواره روی آن بیشتر متمرکز است.

وی با بیان اینکه بعد از انقلاب، شناخت اهل تشیع و تسنن از یکدیگر افزایش یافته و همین آگاهی باعث زندگی مسالمت آمیز آنان شده است، افزود: محبت و اخوت بین مسلمانان اعم از سنی و شیعه، باید بیش از پیش افزایش یابد تا باعث خنثی شدن توطئه‌های دشمنان شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه این عمل بد انسان ها است که باید از آن بیزاری جست نه خود انسان‌ها، ادامه داد: پیامبر اکرم(ص) با محبت، حتی با مشرکان هم برخورد می‌کرد، بنابراین جایز نیست بین اهل ایمان و مسلمانان، کینه و دشمنی وجود داشته باشد.

حجت الاسلام پورذهبی با تاکید بر اینکه نباید به واسطه قوم، مذهب و زبان، تجزیه و تفرقه را تقویت کرد، گفت: عامل اصلی تقویت وحدت، توجه به مشترکات و اجتناب از مطرح کردن اختلافات است.

دهه فجر فرصتی برای دیدار با مردم و تحکیم وحدت

خدمات ارزشمند انقلاب

وی در ادامه به خدمات اررشمند نظام و پیشرفت های حاصل شده در کشور اشاره کرد و یادآور شد: کارهای بسیاری مانده تا به سرانجام برسد ولی حجم خدمات انجام گرفته به هیچ عنوان قابل مقایسه با پیش از انقلاب نیست.

نماینده ولی فقیه در کردستان تاکید کرد: دشمن با انجام تحریم و دشمنی‌های متعدد، هر بار رنگ عوض کرده و اتفاقی نو رقم زده است تا کشور را به هم بریزد اما به واسطه هوشیاری ملت و مسوولان، این مهم محقق نشده است.

حجت الاسلام پورذهبی بر لزوم جبران کم کاری و کاستی ها در زمینه خدمات و رفع مشکلات اقتصادی تاکید کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب، دولت و سران قوا دلسوز هستند و تلاش همه برای برطرف شدن دغدغه های مردم است.

وی با بیان اینکه در حوزه زیرساخت اقدامات چشمگیری انجام شده که نباید نادیده گرفت، ادامه داد: در بحث زنان، شرایط امروز با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست و هزاران کارمند، صدها عضو هیات علمی و بانوان فعال در زمینه ورزش و کارآفرینی، نمونه بارزی از اتفاقات مثبت در طول انقلاب اسلامی است.

بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شمال شرق سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha