۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۹:۰۸
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85013451
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده ولی فقیه در کردستان: نظام در خدمت‌رسانی به مردم تبعیض قائل نیست

سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: در نهضت خدمت رسانی نظام، هیچگونه قومیت و ملیتی مطرح نیست و سیاسی‌کاری و جناح‌بازی در خدمت به مردم جایی ندارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی عصر یکشنبه در بازدید از مانیتورینگ شرکت گاز کردستان و نشست با مسئولان و کارکنان این شرکت در سنندج اظهار کرد: یکی از مصداق‌های تحقق عدالت اجتماعی در ایران اسلامی، بهره‌مندی از ثروت ملی گاز در گوشه و کنار کشور است.

وی با بیان اینکه نظام در زمینه خدمات رسانی به تمام نقاط کشور هیج قصور و کوتاهی نخواهد کرد، افزود: همه باید در مسیر خدمت رسانی به ملت و کشور قدم بردارند و برای رضایت مردم تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان ضمن قدردانی از خدمات و فعالیت شبانه روزی کارکنان شرکت گاز استان، ادامه داد: با وجود سرمای سخت زمستان و مصرف بالای گاز، با استفاده از تجارب و مدیریت صحیح مسئولان و کارکنان، در این فصل از لحاظ گرمایش برای مردم مشکلی ایجاد نشده است.

حجت الاسلام پورذهبی یاوآور شد: بنده از سخت‌گذرترین روستاهای کوهستانی منطقه کردستان بازدید داشته ام و همواره شاهد برخورداری مردم از نعمت گاز در دورترین نقاط استان هستیم.

وی اضافه کرد: توجه ویژه نظام به تمام مناطق در بخش های مختلف رفاهی، نشان از کوتاهی نکردن و کارنامه موفق نظام در عرصه خدمات گازرسانی به مناطق شهری و روستایی استان و کشور است.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: بهره‌مندی مردم در دورترین نقاط استان از خدمات گاز، برق و آب و رضایت آنان، موجب توسعه و زمینه‌ای برای ایجاد امنیت پایدار خواهد بود.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان هم اظهار کرد: ۹۹ درصد جمعیت استان از گاز طبیعی بهره‌مند است و سال آینده پایان گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار خواهد بود.

احمد فعله گری یادآور شد: در دهه فجر امسال هم ۱۸۲ پروژه با ۱۴۱ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری به بهره برداری و کلنگ زنی می شود.

در حال حاضر، ۳۱ شهر و هزار و ۵۰۷ روستای کردستان با ضریب نفوذ ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۸ درصد جمعیت روستایی زیر پوشش شرکت گاز هستند.

۶۰۲ هزار مشترک در بخش‌های مختلف خانگی، اداری و صنعتی کردستان از خدمات شرکت گاز بهره‌مند هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha