۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۷:۴۰
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85478742
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار: ۴۰۰ هزار میلیارد ریال پروژه در کردستان در دست اجراست

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: امسال ۴۰۰ هزار میلیارد ریال پروژه در دست احداث و تکمیل است که تا آخر سال عملیات اجرا و ساخت آنها به پایان خواهد رسید.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا شامگاه چهارشنبه در آیین تجلیل از پیشکسوتان، داوران، مربیان، مدال آوران و اعضا و روسای هیات‌های کونگ فوی شهرستان‌های کردستان در سنندج اظهار کرد: عملکرد عمرانی دولت سیزدهم در سه سال اخیر بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد ریال بوده که نسبت به دوره های قبل از خود رشد چشمگیری داشته است.

وی افزود: در ۲ سال اخیر با تلاش برای جذب اعتبارات ویژه و جهشی سعی کردیم که کمبودها و محرومیت ها را از چهره کردستان نسبت به سایر استان ها کم کنیم.

استاندار کردستان اضافه کرد: توسعه استان در گرو توجه ویژه دولت است و خوشبختانه در دولت سیزدهم بخش زیادی از توجه و نگاه ها به این استان جذب و قسمت عمده‌ای از اهداف دولت در کردستان محقق شد.

زارعی کوشا ادامه داد: پروژه های کلانی مانند راه آهن، فرودگاه سقز، سد آزاد و مشکلات آب شهرستان سنندج که سال ها ادامه داشتند و قابل حل نبودند در این دولت با تلاش جهادی به سرانجام رسیدند.

استاندار: ۴۰۰ هزار میلیارد ریال پروژه در کردستان در دست اجراست

وی یادآور شد: تلاش برای جذب و ورود بخش خصوصی و نهادهای تولیدی و صنعتی به حمایت از حوزه ورزش و پوشش و جبران کمبودهای مالی از طریق این بخش فعالیت هایی است که در بخش ورزش هدف گذاری شده اند و در طول امسال نیز پیگیری خواهد شد.

استاندار کردستان تاکید کرد: تشکیل صندوق مالی حمایت از حوزه ورزش حرفه ای و تیم های ورزشی کردستان در لیگ های مختلف کشور از طریق مسئولیت های اجتماعی نهادهای تولیدی، معادن و صنایع استان از اهداف اصلی دولت برای توسعه ورزش کردستان است که امسال با جدیت و برنامه ریزی پیگیری می شود.

استاندار: ۴۰۰ هزار میلیارد ریال پروژه در کردستان در دست اجراست

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان هم گفت: هیات کونگ فوی کردستان از جمله هیات های فعال و پرتلاش استان است و در کنار افتخارآفرینی و قهرمان پروری، رعایت شاخصه های فرهنگی همچون احترام به پیشکسوتان، تکریم جایگاه مربیان، داوران و بزرگان این رشته ورزشی و حفظ روحیه جوانمردی و اخلاق مداری را سرلوحه خود قرار داده است.

آمنه غلام ویسی افزود: همدلی و انسجام خانواده بزرگ هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان مثال زدنی است و از دلایل موفقیت های این رشته ورزشی در کردستان اتحاد اعضای آن است.

وی یادآور شد: خوشبختانه ورزشکاران کردستانی در همه رشته ها همواره روحیه پهلوانی و منش پهلوانانه خود را حفظ کرده و به اخلاق مداری شهره هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha