۷ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۴۲
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 84982133
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۲۴ باند توزیع مواد مخدر در خراسان شمالی منهدم شد 

بجنورد-ایرنا - فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: ۲۴ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در ۹ ماهه امسال در سطح استان منهدم شد که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش یافت.  

سردار سعید مطهری زاده روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این مدت؛ ۹۹۰ کیلو و ۷۰۴ گرم انواع مواد مخدر شامل ۹۶۴ کیلو و ۹۰۶ گرم مواد مخدر غیر صنعتی و ۲۵ کیلو و ۷۹۸ گرم مواد مخدر صنعتی کشف شد.

به گفته وی؛ در این رابطه هزار و ۵۷۶ نفر دستگیر شدند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد افزایش یافت.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی افزود: همچنین در این مدت ۴۵۳ نفر معتاد متجاهر جمع آوری شد که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با افزایش ۵۹ درصدی همراه بوده است.

وی با اشاره به اجرای طرح های پیشگیرانه در حوزه مبارزه با مواد مخدر افزود: در ۹ ماهه سالجاری ۵۳۷ مورد طرح پاکسازی نقاط آلوده، ۱۸۶ مورد طرح کنترل محور های مواصلاتی، ۲۸ مورد طرح ارتقای امنیت اجتماعی و ۱۵۰ مورد طرح پاکسازی اطراف مدارس در خراسان شمالی اجرا شد.

وی یادآور شد: در این مدت ۶۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف شد که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۷۱ درصد افزایش دارد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در مجموع هزار و ۶۵۹ مورد طرح پیشگیرانه در حوزه مبارزه با مواد مخدر در سطح استان اجرا شده است.

خراسان شمالی با یک میلیون نفر جمعیت در شمالشرق کشور واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha