فرماندار مهاباد: اعتبارات شهرستان به سمت مناطق محروم سوق داده می‌شود

مهاباد - ایرنا - فرماندار ویژه مهاباد گفت: در راستای ارایه خدمات رفاهی بیشتر به مردم اعتبارات و بودجه شهرستان در سال جاری به سمت مناطق کم برخوردار و محروم سوق داده می‌شود.

به گزارش ایرنا، امیر قادری روز چهارشنبه در جلسه محرومیت زدایی به میزبانی سالن فرمانداری مهاباد با بیان اینکه می توان به حاشیه نشینی به عنوان یک فرصت نگاه کرد، افزود: یک سوم جمعیت شهرستان مهاباد در سکونت گاه های غیر رسمی ساکن هستند و نیاز است برای ارتقای وضعیت رفاهی و خدمات بیشتر مسسولان همکاری کنند.

وی اضافه کرد: در چهارچوب قانون و باتوجه به اختیارات قانونی دستگاه های خدمات رسان باید به نفع مردم و تسهیل امورات شهروندان گام بردارند تا بتوانیم رضایت مردم را جلب کنیم.

فرماندار ویژه مهاباد با تاکید بر اینکه حل برخی از مشکلات مناطق کم برخوردار نیاز به منابع مالی ندارد، گفت: با تشکیل دبیرخانه مشترک بین اداره راه و شهرسازی و قرارگاه سپاه و جلسات مداوم سعی کنیم نسبت به سال گذشته تفاوت قابل محسوسی را در این مناطق برای شهروندان به وجود آوریم.

معاونت اجتماعی سپاه آذربایجان غربی نیز در این نشست گفت: آذربایجان غربی رتبه ۲۲ را از نظر آمار معتادان دارد که بیشترین گرایش به مواد مخدر صنعتی گزارش شده است.

سرهنگ کاووس حضرتی افزود: بیشترین دلایل گرفتاری افراد به مصرف مواد مخدر در سطح استان هیجان مصرف و همچنین نگرانی از پیدا کردن شغل عنوان شده است.

وی ادامه داد: یکی از عوامل محافظت کننده در مقابل پدیده شوم مواد مخدر داشتن اعتقادات و باورهای راسخ دینی و مذهبی است که باید تقویت شود.

معاونت اجتماعی سپاه آذربایجان اظهار کرد: بیشترین تبلیغ فضای مجازی دشمنان در بستر تخریب بنیاد خانواده بوده که زمینه آسیب های اجتناعی از جمله اعتیاد و طلاق و سایر بذهکاری ها را به دنبال دارد.

مهاباد با ۲۴۵ هزار نفر جمعیت دارای ۱۷۰ هزار نفر جمعیت شهری و ۸۰ هزار نفر جمغیت شهری است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha