۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۵:۱۱
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 83491775
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶.۵ کیلوگرمی مواد مخدر در مهاباد کشف شد

۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۵:۱۱
کد خبر: 83491775
۶.۵ کیلوگرمی مواد مخدر در مهاباد کشف شد

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی مهاباد گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، موفق به کشف و ضبط یک محموله ۶.۵ کیلوگرمی مواد مخدر در این شهرستان شدند.

سرهنگ رضا ظهیریان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مأموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه جدی با سوداگران مرگ توانستند این مقدار مواد مخدر را از ۲ نفر قاچاقچی کشف کنند.

وی افزود: در این همین ارتباط پنج هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص‌های غیرمجاز و ۲ دستگاه خودرو سواری را نیز کشف و توقیف کنند که پرونده متخلفان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

وی اضافه کرد: در سال جاری این دومین محموله مواد مخدر است که در این شهرستان کشف و ضبط می‌شود.

سرهنگ ظهیریان از همکاری و همراهی شهروندان در اجرای موفق این طرح قدردانی کرد و ادامه داد: همراهی شهروندان با نیروی انتظامی در زمینه مبارزه با گسترش پدیده شوم اعتیاد می‌تواند نقش مهمی در کاهش این معضل داشته باشد.

ماه گذشته نیز ۲۴ نفر از عاملان مرتبط با مواد مخدر در این شهرستان از جمله اعضای شبکه تهیه، توزیع و پخش مواد مخدر و معتادان متجاهر در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاک سازی مناطق آلوده، شناسایی و دستگیر شدند.

امسال میزان کشف انواع مواد مخدر در مهاباد ۳۷ درصد افزایش یافته که بیشترین آن به ترتیب مربوط به مواد مخدر حشیش، هرویین، تریاک و شیشه است.

مهاباد دارای با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت و سه کلانتری در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.

۹۹۰۳/۶۱۸۵/

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha