۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰:۱۷
کد خبرنگار: 1447
کد خبر: 85477357
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

عاملان شرارت و قمه‌کشی در بیمارستان ابن‌سینا دلفان دستگیر شدند  

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: سه عامل شرارت و قمه‌کشی در بیمارستان ابن‌سینا دلفان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار یحیی الهی شامگاه سه‌شنبه در این رابطه افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر ورود سه شرور قمه به دست در بیمارستان ابن سینا این شهرستان، بلافاصله ماموران به محل اعزام که قبل از حضور ماموران متواری شده بودند.

وی افزود: ضمن صدور دستورات لازم و هدایت تیم های عملیاتی اعزامی، کمتر از ۲ ساعت عاملان شرارت شناسایی، با هماهنگی قضائی و طی یک عملیات ضربتی و مقتدرانه هر سه نفر در مخفیگاه های خود دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه سه دستگاه خودرو در این رابطه توقیف و روانه پارکینگ شده است افزود: افرادی که به هر نحو بخواهند مخل نظم و امنیت شوند بدانند پلیس و دستگاه قضائی بدون اغماض و با قاطعیت با آنان برخورد خواهد کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلفان نیز پیش از این اعلام کرده بود که حمله به بیمارستان سینا دلفان صحت ندارد، بلکه یک درگیری شخصی بوده که به این بیمارستان کشیده شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha