۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۵۴
کد خبرنگار: 1273
کد خبر: 84728303
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دادستان میاندوآب: عامل اصلی سرقت‌های خرد در این شهرستان اعتیاد است

مهاباد - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب با اشاره به افزایش سرقت‌های خرد در این شهرستان گفت: ‌عامل اصلی افزایش این نوع سرقت‌ها، اعتیاد و بیکاری است.

جهانگیر مسعودی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا نسبت به افزایش سرقت‌ها هشدار داد و افزود: در میاندوآب ۲ نوع سرقت شامل خُرد و شبکه‌ای روی می‌دهد که سرقت خُرد مربوط به خانه باغ‌ها و داخل خودرو است.

وی اضافه کرد: برخی سرقت‌ها که در شهر خطر ایجاد می‌کند، سرقت‌های شبکه ای از منازل و خودروهاست که البته آمار وقوع این سرقت‌ ها ۱۰ درصد کاهش یافته است.

وی اظهار  کرد: البته بنابر گزارش مراجع انتظامی، میزان کشف سرقت‌های خرد ۲۵ درصد افزایش داشته که باید با اقدامات کنترلی، از تداوم این روند افزایشی جلوگیری کرد.

دادستان میاندوآب با اشاره به شناسایی و دستگیری یک سارق حرفه‌ای اهل یکی از شهرهای همجوار که در سال گذشته به سرقت ۳۵ دستگاه خودرو وانت نیسان از بازارهای دواب اقدام کرده بود، ادامه داد: این متهم در حبس بوده و تحقیقات مقدماتی از او انجام گرفته و کیفر خواست صادر شده است.  

وی با بیان اینکه تقاضای مجازات این سارق را از محاکم قضایی کرده‌ایم، افزود: از ۳۵ دستگاه خودرو وانت نیسان مسروقه، ۲۲ دستگاه پس از شناسایی تحویل مالباختگان شده است.

میاندوآب در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.  

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha