۲۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۰۹
کد خبرنگار: 1273
کد خبر: 84475736
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اراذل و اوباش مخل نظم عمومی در میاندوآب دستگیر شدند

۲۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۰۹
کد خبر: 84475736
اراذل و اوباش مخل نظم عمومی در میاندوآب دستگیر شدند

مهاباد- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب‌ گفت: ۲ نفر از اراذل و اوباش که با قدرت نمایی با سلاح سرد موجب ایجاد رعب و وحشت در سطح این شهر شده بودند، دستگیر شدند.

جهانگیر مسعودی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این افراد سه نفر بودند که روز گذشته در اطراف بوستان ساحلی شهر میاندوآب با سلاح سرد (چاقو و قمه) به ایجاد رعب و وحشت، جرح عمدی و قدرت نمایی اقدام ‌کرده بودند که با صدور دستور قضایی ۲ نفر از آنان بلافاصله توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت پس از شناسایی دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و متهمان با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند، اضافه کرد: یکی از آنان نیز متواری شده است که تلاش برای دستگیری او همچنان ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب‌ با بیان اینکه متهمان جوان هستند، گفت: ۲ متهم دستگیر شده در این زمینه ۲۰ تا ۲۵ ساله هستند که نقش اصلی در ایجاد اختلال در نظم و انضباط عمومی شهر را داشتند.

وی اضافه کرد: این افراد علاوه بر قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت، اموال اشخاص شامل خودروهای عبوری را نیز تخریب کرده بودند به طوری که چند دستگاه خودرو از ناحیه بدنه و شیشه تخریب شدند. 

مسعودی با هشدار به افراد شرور و اراذل و اوباش که به چنین رفتارهای مجرمانه ای مرتکب می‌شوند، گفت: به این قبیل افراد که نظم و امنیت شهر و آسایش و آرامش شهروندان را به هم زده و باعث ایجاد رعب و وحشت شوند، تذکر و هشدار داده می شود که موارد فوق از خط قرمزهای دادستانی‌ بوده و با قاطعیت با آن برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب‌ همچنین از تلاش شبانه روزی ماموران پلیس اطلاعات و امنیت و همچنین فرماندهی انتظامی شهرستان که در جهت برقراری نظم و امنیت شهر در تلاش هستند، قدردانی کرد. 

وی همچنین با بیان اینکه امسال ۲۲ نفر اراذل اوباش در شهرستان میاندوآب دستگیر شده اند، گفت: این افراد یقین بدانند که محیط برای آنها ناامن خواهد بود و اجازه هیچ گونه تعرض و قدرت نمایی به آنان داده نخواهد شد.

شهرستان میاندوآب با بیش از ۲۸۵ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و سومین شهرستان پرجمعیت استان به شمار می‌رود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha