شهرداری کرمانشاه برای توزیع و کاشت رایگان نهال میوه در منازل ثبت‌نام می‌کند

کرمانشاه- ایرنا- رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه از آغاز توزیع و کاشت نهال رایگان میوه در منازل شهروندان کرمانشاهی خبر داد و گفت: باتوجه به آغاز هفته درختکاری برای سومین سال متوالی برنامه توزیع و کاشت نهال رایگان میوه در منازل همشهریان در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

«فرامرز رحمتی‌زاده» روز یکشنبه به ایرنا افزود: باتوجه به شیوع کرونا و برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در محل‌های توزیع نهال، امسال همانند سال گذشته برنامه توزیع نهال رایگان نداریم و در عوض توزیع و کاشت نهال رایگان میوه در منازل جایگزین شده است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تصریح کرد: شهروندان متقاضی نهال رایگان میوه می‌توانند همه ‌روزه از تاریخ ۱۴ تا ۱۹ اسفندماه از ساعت ۸ تا ۱۲ از طریق تماس با واحد روابط ‌عمومی سازمان به شماره ۳۴۲۹۷۰۲۸-۰۸۳ اقدام به نام‌نویسی کنند.

رحمتی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: بعد از اتمام نام‌نویسی، اکیپ مجرب کاشت و توزیع نهال این سازمان، به تفکیک آدرس‌های موجود در سطح مناطق هشتگانه اقدام به مراجعه حضوری به درب منازل متقاضیان ثبت‌نام شده کرده و به هر کدام ۲ نهال رایگان میوه تحویل داده می‌شود که در صورت تمایل، غرس نیز به صورت رایگان در محل انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، سرانه فضای سبز شهر کرمانشاه هم اکنون به ازای هر نفر ۹.۲ متر مربع است.

مساحت کل فضای سبز این شهر با یک میلیون نفر جمعیت ۸۶۰ هکتار شامل ۲۳۶ بوستان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha