۱۵ اسفند ۱۳۹۱، ۱۳:۰۹
کد خبر: 80571227
T T
۰ نفر
كاشت نهال ميوه بصورت رايگان در منازل مسكوني كرمانشاه

كرمانشاه - مديرعامل سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري كرمانشاه، از كاشت نهال درختان ميوه بصورت رايگان در منازل مسكوني شهروندان خبر داد.

به گزارش ایرنا، مهندس 'فرامرز رحمتی زاده' روز سه شنبه افزود: به مناسبت 15 اسفند ماه روز درختكاری، شهرداری كرمانشاه در نظر دارد به منظور اشاعه و توسعه فرهنگ درختكاری در منازل مسكونی شهروندان كرمانشاهی، كاشت نهال درختان میوه را بصورت رایگان با اكیپ های فضای سبز سازمان پاركهای شهرداری انجام دهد‍.

وی گفت: این عملیات از امروز (سه شنبه 15 اسفند ماه) تا پایان هفته ادامه خواهد داشت و شهروندان كرمانشاهی می توانند برای اطلاع بیشتر در این زمینه با شماره تلفن 4277142 تماس و یا با حضور در سازمان پاركها از برنامه های سازمان و كاشت نهال میوه بصورت رایگان در منازل خود اطلاع كسب كنند.

به گفته مدیرعامل سازمان پاركها و فضای سبز شهرداری كرمانشاه، در همین راستا در پارك كودك چهار راه نوبهار نیز ایستگاه توزیع نهال بصورت رایگان با همكاری تشكل های مردم نهاد بر پا شده و شهروندان كرمانشاهی می توانند با تحویل نایلون های كه قابل بازیافت نیستند، یك نهال تحویل گرفته و آموزش لازم را نیز برای كاشت و نگهداری آن در محل ببینند.

رحمتی زاده در ادامه با بیان اینكه رشد شهرها در بعضی مواقع باعث شده كه شاهد تخریب فضای سبز باشیم، گفت: امیدواریم در آینده هرگونه ساخت و ساز مشروط به اختصاص زمین برای فضای سبز باشد و شهروندان در قبال فضای سبز شهر خود احساس مسوولیت بیشتری كنند.

رحمتی زاده، آگاه سازی همشهریان از اثرات مطلوب فضای سبز را از اولویت های سازمان برای مشاركت بیشتر مردم در مدیریت فضای سبز شهری در آینده دانست.ك/1

7450/567

سرخط اخبار استان‌ها