اجرای طرح بخشودگی برای دارندگان تاکسی‌های غیرفعال در تهران 

تهران بزرگ - ایرنا - سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران از اجرای طرح بخشودگی و تسهیلگری در دریافت پروانه فعالیت برای دارندگان تاکسی‌های غیرفعال و فاقد مجوز فعالیت به مناسبت دهه کرامت خبر داد.

به گزارش ایرنا از سـازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، شادی مالکی روز سه‌شنبه گفت: بر اساس آمار موجود در شهر تهران حدود ۱۴ هزار تاکسی غیرفعال فاقد مجوز معتبر برای فعالیت وجود دارد.

وی افزود: به مناسبت دهه کرامت دارندگان تاکسی‌های غیرفعال تا پایان خرداد ماه فرصت دارند تا نسبت به مراجعه و تعیین تکلیف از طریق سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران اقدام کنند.

مالکی ادامه داد: همچنین برای دارندگان تاکسی‌های غیرفعالی که تا پایان اردیبهشت نسبت به مراجعه و دریافت پروانه فعالیت اقدام کنند، تسهیلگری انجام خواهد شد و ۱۵ امتیاز منفی درج شده در پرونده شان مشمول بخشودگی می‌شود.

به گفته سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران، برای تاکسی‌های غیرفعالی که تا پایان خرداد ماه نسبت به دریافت پروانه فعالیت اقدام نکنند، تصمیماتی از جمله ابطال کارت سوخت و مجوز ورود به طرح ترافیک گرفته خواهد شد.

اجرای طرح بخشودگی برای دارندگان تاکسی‌های غیرفعال در تهران 

راه‌اندازی ۳ خط آزمایشی تاکسی در غرب تهران

وی با اشاره راه اندازی سه خط آزمایشی در غرب تهران گفت: در طرح بازنگری خطوط تاکسیرانی منطقه پنج، بر اساس بررسی عرضه و تقاضا و درخواست شهروندان، سه خط جدید تاکسی به صورت آزمایشی راه اندازی شد.

مالکی اظهار کرد: با توجه به درخواست مکرر شهروندان و بنا به بررسی‌های انجام شده از سوی سازمان تاکسیرانی و شهرداری منطقه پنج در طرح بازنگری خطوط، ۲ خط جدید تاکسی از ایستگاه حصارک به مقاصد میدان نوبنیاد و چهارراه حضرت ولیعصر(عج) به صورت آزمایشی راه‌اندازی شد همچنین یک خط شاتل سرویس از مسیر ایستگاه مترو بیمه به شهرک آپادانا از روز ۱۸ اردیبهشت ماه فعال شده است.

به گفته وی، شهروندان می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن شهرزاد در بخش شاتل سرویس نسبت به رزرو این سرویس اقدام کنند البته بر اساس درخواست شهروندان خط تاکسی مترو صادقیه به شهرک آپادانا نیز تقویت شد تا سرویس رسانی در این خط با کیفیت بهتری انجام شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha