خدمات تاکسیرانی به بازدیدکنندگان نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رایگان است

تهران بزرگ - ایرنا - سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران از خدمات‌رسانی رایگان به بازدیدکنندگان سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب طی روزهای برگزاری این رویداد مهم فرهنگی در محل مصلای بزرگ حضرت امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش ایرنا از سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، شادی مالکی روز چهارشنبه گفت: سازمان تاکسیرانی در رویداد فرهنگی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مانند تمامی رویدادها و مناسبت‌های ملی و مذهبی مشارکت دارد.

وی افزود: همزمان با آغاز سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب از روز نوزدهم اردیبهشت تا بیست و نهم این ماه، ۶۰ دستگاه تاکسی ون و شاتل به صورت رایگان به بازدیدکنندگان در محوطه مصلای خدمات‌رسانی می‌کنند.

سرپرست سازمان تاکسیرانی با بیان اینکه ۲۰ دستگاه شاتل سرویس و ۴۰ دستگاه تاکسی ون کار خدمات رسانی به بازدیدکنندگان را برعهده دارند، گفت: ۱۰ دستگاه از این خودروها در در شمال (مترو مصلا)، پنج دستگاه تاکسی در پارکینگ بیرونی مصلا (خیابان خرمشهر)، ۱۰ دستگاه تاکسی در ورودی شماره چهار و ۳۵ دستگاه تاکسی هم در ورودی اصلی مصلا (خیابان و مترو شهید بهشتی) به بازدیدکنندگان خدمت‌رسانی می‌کنند.

مالکی ادامه داد: ۲ دستگاه تاکسی برقی جدید در محوطه مصلا با هدف آشنایی هموطنان حاضر در نمایشگاه مستقر و در معرض بازدید است.

خدمات تاکسیرانی به بازدیدکنندگان نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رایگان است

خدمات‌رسانی مترو در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب

سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از سرویس‌دهی حداکثری این ناوگان در روزهای برگزاری نمایشگاه کتاب خبر داد.

رضا محمدنژاد بیدخت گفت: برای خدمات‌رسانی هرچه‌بهتر به شهروندان و بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب، از نوزدهم تا بیست و نهم اردیبهشت‌ ۱۴۰۳، سرویس‌دهی در خطوط هفتگانه مترو با حداکثر ظرفیت انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ایستگاه‌های مصلای امام خمینی (ره) و شهید بهشتی در خطوط یک و سه نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها به محل برگزاری نمایشگاه هستند، افزود: با توجه به ترافیک شهر تهران، بدون شک استفاده از مترو بهترین، سریع‌ترین، ایمن‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین وسیله برای رسیدن به نمایشگاه بین‌المللی کتاب است.

به گفته محمدنژاد بیدخت شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه برای تسهیل تردد مسافران با استفاده حداکثری از نیروی انسانی و تجهیزات تلاش می‌کند تا خدمات‌رسانی به نحو مطلوب انجام شود.

سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه این خدمات در روزهای پایانی هفته که بازدید از نمایشگاه افزایش می‌یابد با حداکثر ظرفیت انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور رفاه بیشتر شهروندان و جلوگیری از ازدحام مسافری با آمادگی برای اعزام قطارهای فوق‌العاده انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در محل مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha