پیش‌بینی سه خط ویژه اتوبوس برای جابجایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی در تشریح تمهیدات این شرکت برای خدمات رسانی در سی ‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: سه خط ویژه اتوبوس برای جابجایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب پیش بینی شده است.

به گزارش ایرنا از شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، مهدی علیزاده روز چهارشنبه در این خصوص افزود: در راستای خدمت رسانی بیشتر به علاقمندان به کتاب و کتابخوانی، ناوگان ویژه‌ای برای مردم که از سراسر کشور و بخصوص تهران در نمایشگاه شرکت می کنند، اختصاص یافته و در تمام ساعات برگزاری نمایشگاه تا روز آخر در خدمت مردم خواهیم بود.

وی ادامه داد: سه خط ویژه اتوبوس برای جابجایی شهروندان در نظر گرفته ایم که از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ از مبادی میدان صنعت، فلکه سوم تهرانپارس و پایانه آزادی در خدمت شهروندان خواهد بود.

به گفته علیزاده، علاوه بر این سه خط برای رفاه حال بازدید کنندگان نسبت به تقویت خطوط عبوری و منتهی به محل نمایشگاه نیز تدابیر لازم اندیشیده شده است تا با کاهش سر فاصله حرکت اتوبوس های خط پنج تندرو، از مبدا پایانه علم و صنعت به پایانه بیهقی، نسبت به ارائه خدمات بهینه حمل و نقلی به بازدید کنندگان گرامی اقدام کنیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران یادآور شد: خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی تهران در ایام برگزاری نمایشگاه همه روزه از یک ساعت قبل از آغاز به کار و یک ساعت پس از پایان فعالیت نمایشگاه کتاب، ادامه دارد و بدین منظور از شهروندان تقاضا می کنیم که برای بهبود کیفیت خدمات و رفع نواقص، با ارائه پیشنهادات و انتقادات خود از طریق سامانه ۱۳۷ ما را یاری کنند.

به گزارش ایرنا، سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از امروز ۱۹ اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی‌(ره) آغاز و به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha