نوسازی اتوبوسرانی غرب تهران با ۱۴۶ دستگاه/ اتخاذ تمهیدات ویژه ایام پایانی سال

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از تقویت و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در غرب پایتخت با ۱۴۶ دستگاه اتوبوس جدید خبر داد.

به گزارش ایرنا از اتوبوسرانی تهران، مهدی علیزاده روز جمعه افزود: از دهه فجر امسال تاکنون ۱۴۶ دستگاه به ناوگان غرب تهران افزوده شده تا روند خدمت رسانی به شهروندان در این منطقه بهتر شود.

وی ادامه داد: بر اساس قراردادهایی که با تولیدکنندگان داخلی برای تامین ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس منعقد کرده‌ایم، نزدیک به ۸۰۰ دستگاه اتوبوس را تحویل گرفته‌ایم که این اتوبوس‌ها به‌ تدریج وارد ناوگان اتوبوسرانی تهران می‌شوند.

علیزاده این را هم گفت که در ۱۰ سال گذشته ناوگان نوسازی نشده بود ولی با قراردادهای که با تولیدکنندگان داخلی و خارجی بسته شده در آینده نزدیک نوسازی با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این راستا چندی پیش هم ۳۰ دستگاه اتوبوس به منطقه ۲۱ افزوده شده بود.

تمهیدات آخر سال اتوبوسرانی برای خدمت به شهروندان

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران همچنین در مورد تمهیدات ایام پایانی سال هم گفت: ساعات فعالیت ناوگان اتوبوسرانی در خطوطی که به مقصد مراکز مهم خرید منتهی می‌شود در دو هفته پایانی سال تا ساعت ۱۱ شب افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: در خطوط ۹ گانه تندرو هم تعداد اتوبوس تقویت می‌شود تا روند جابجایی مسافران در این بخش هم افزایش یابد.

نوسازی اتوبوسرانی غرب تهران با ۱۴۶ دستگاه/ اتخاذ تمهیدات ویژه ایام پایانی سال

به گفته علیزاده، با آغاز ماه مبارک رمضان هم خطوط اتوبوسرانی تقویت می‌شود و از سوی دیگر ارائه خدمات به بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن نیز تا پاسی از شب ادامه خواهد داشت.

وی خدمات‌رسانی ویژه شرکت واحد اتوبوسرانی به شهروندان برای زیارت اهل قبور در پنجشنبه و جمعه آخر سال را از دیگر خدمات این شرکت در روزهای پایانی سال جاری برشمرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha